logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > ENERGA wspiera Raz, Dwa, Trzy
19.09.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

ENERGA wspiera Raz, Dwa, Trzy



Partnerem głównym 20-lecia zespołu Raz, Dwa, Trzy jest Grupa ENERGA. Patronuje ona powstaniu płyty jubileuszowej podczas koncertu 28 września br. w Sali Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. F. Chopina w Gdańsku. W trakcie tego wieczoru muzycy zaprezentują swoje najbardziej znane utwory w nowym wydaniu z akompaniamentem Orkiestry Kameralnej Hanseatica pod kierunkiem Michała Nesterowicza.

– Zespół Raz, Dwa, Trzy zdobył w ciągu tych dwudziestu lat wiernych fanów i cały czas jego piosenki zajmują czołowe miejsce na polskich listach przebojów. Płyta jubileuszowa jest świetną okazją do przeprowadzenia akcji charytatywnej oraz szansą na pomoc potrzebującym. Fani Raz, Dwa, Trzy będą mogli zaproponować cel, na jaki zostanie przeznaczona część pieniędzy ze sprzedaży płyty. – mówi Ireneusz Kulka, dyrektor Centrum Marketingu i Komunikacji ENERGA SA.

Wspólna akcja ENERGI i zespołu Raz, Dwa, Trzy ma wesprzeć działalność Fundacji ENERGA. Aktualności z akcji można śledzić na stronie w serwisie Facebook.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek