Eksperymenty na Kubie i Kasi
Biały królik, kojarzący się z badaniami laboratoryjnymi, nie jest jedynym bohaterem tego spotu. Poza nim są jeszcze Kuba, Ania, Kasia, Krzysztof, Marcin, Józef – zamknięci w klatkach ludzie, symbolizujący konsumentów.
"Wszyscy jesteśmy królikami doświadczalnymi. Ty też!" to hasło akcji i zarazem tytuł nowego spotu, zrealizowanego w ramach kampanii "Wolne od GMO? Chcę wiedzieć!". Celem akcji jest zbiórka podpisów pod petycją na rzecz wprowadzenia w Polsce systemu znakowania żywności "wolne od GMO" (genetycznie modyfikowanych organizmów). Zebrane podpisy trafią na ręce parlamentarzystów.
W ramach akcji zaplanowano kampanię billboardową w 4 polskich miastach (Łódź, Warszawa, Wrocław, Kraków), a także emisję spotu w Telewizji Polskiej (organizator, Instytut Spraw Obywatelskich (INSPRO) stara się o bezpłatny czas antenowy, zarezerwowany dla organizacji pożytku publicznego). Za koncepcję spotu odpowiada Sweet Jesus! Creatives.
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce
