logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Eksperymenty na Kubie i Kasi
10.10.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Kampanie gospodarcze, Konsumpcjonizm i konsumenci

Eksperymenty na Kubie i Kasi

Your browser does not support the video tag.


Biały królik, kojarzący się z badaniami laboratoryjnymi, nie jest jedynym bohaterem tego spotu. Poza nim są jeszcze Kuba, Ania, Kasia, Krzysztof, Marcin, Józef – zamknięci w klatkach ludzie, symbolizujący konsumentów.

"Wszyscy jesteśmy królikami doświadczalnymi. Ty też!" to hasło akcji i zarazem tytuł nowego spotu, zrealizowanego w ramach kampanii "Wolne od GMO? Chcę wiedzieć!". Celem akcji jest zbiórka podpisów pod petycją na rzecz wprowadzenia w Polsce systemu znakowania żywności "wolne od GMO" (genetycznie modyfikowanych organizmów). Zebrane podpisy trafią na ręce parlamentarzystów.

W ramach akcji zaplanowano kampanię billboardową w 4 polskich miastach (Łódź, Warszawa, Wrocław, Kraków), a także emisję spotu w Telewizji Polskiej (organizator, Instytut Spraw Obywatelskich (INSPRO) stara się o bezpłatny czas antenowy, zarezerwowany dla organizacji pożytku publicznego). Za koncepcję spotu odpowiada Sweet Jesus! Creatives.



Nazwa kampanii:
Wolne od GMO? Chcę wiedzieć!
Czas:
2016.10.5
Nadawca:
Instytut Spraw Obywatelskich (INSPRO)
Media:
Internet, billboardy
Wykonawca:
Sweet Jesus! Creatives
Adresaci:
Konsumenci
Hasło kampani:
Wszyscy jesteśmy królikami doświadczalnymi. Ty też!





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek