logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Eko-punkty w siedzibie FagorMastercook
22.02.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Eko-punkty w siedzibie FagorMastercook



FagorMastercook, firma z branży AGD, rozpoczęła 5-miesięczną akcję edukacyjną „Eko-punkt” adresowaną do swoich pracowników. Punkty informacji środowiskowej, zlokalizowane na terenie firmy mają udowodnić, że zachowania proekologiczne nie tylko chronią środowisko, ale także przynoszą wymierne korzyści finansowe.

Celem zainicjowanego przedsięwzięcia jest podniesienie świadomości ekologicznej pracowników firmy oraz umocnienie wizerunku marki Mastercook jako przyjaznej środowisku. Elementami działań edukacyjnych są filmy, akcja mailingowa i plakatowa pokazująca konkretne, łatwe do wdrożenia rozwiązania, umożliwiające nie tylko zmniejszenie ilości użytkowanej wody, czy energii elektrycznej, ale także bardziej efektywną gospodarkę odpadami. Dodatkowo w Eko-punktach dostępne są książeczki ze szczegółowymi wyliczeniami, jakie kwoty można zaoszczędzić w domowym budżecie dzięki eko-gospodarowaniu. Punkty to także pojemniki, do których można wrzucać zużyte baterie wykorzystane w pracy lub w domu.

Eko-punkty w całości wykonane są z odpadów produkcyjnych, łącznie z magnesami służącymi do przywieszania plakatów informacyjnych, które są odpadem produkcyjnym z linii wytwarzania lodówek.

– Zgodnie z naszą polityką zrównoważonego rozwoju realizujemy założone cele z poszanowaniem środowiska naturalnego. Już na etapie projektowania produktów myślimy o właściwym procesie ich wytwarzania – o minimalizowaniu odpadów, poprawie jakości ścieków, redukcji emisji, jak również o oddziaływaniu wyrobu w fazie jego użytkowania przez klienta, a więc o zmniejszeniu zużycia wody, energii, czy wykorzystywanych detergentów. Dokładamy starań, aby kształtować proekologiczne postawy naszych pracowników, partnerów handlowych i klientów. A wszystko to robimy w trosce o środowisko – mówi Ewa Paszkiewicz, Szef ds. Zintegrowanych Systemów ISO w FagorMastercook.

Akcję poprzedziły badania ankietowe świadomości ekologicznej pracowników, które zostaną powtórzone po jej zakończeniu. Otrzymany w ten sposób materiał porównawczy posłuży ocenie efektywności przeprowadzonych działań.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek