Ten plakat nie jest zwykłym okulistycznym sprawdzianem wzroku, choć na pierwszy rzut oka wszystko na to wskazuje. Najmniejsze z umieszczonych na nim postaci są mordowane, więzione i szykanowane. Test na widzenie zbyt rzadko dostrzeganych sytuacji, w których łamane są prawa człowieka, stanowił kreację kampanii zrealizowanej przez agencję DDB z Budapesztu dla Amnesty International.
Plakat opatrzony został hasłem „See more clearly” („Patrz dokładniej”), które miało zwrócić uwagę odbiorcy na naruszane na całym świecie prawa człowieka, a także uwrażliwić go na tego typu sytuacje.
Kampania “Eye test” została dwukrotnie nagrodzona podczas konkursu reklamowego Central Europe Cristal Awards dla najlepszych kreacji z Europy Środkowo-Wschodniej w 2007 roku. Otrzymała także brązowy medal w konkursie The New York Festivals International Advertising Awards in All Media w tym samym roku.
E. Janota
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.12.2023
Cały świat na tym korzysta
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Cisza aż dudni
-
23.11.2023
DeepSteki