Dziewiąte wrota do piwnicy
Stylizowanemu na bohatera filmu Romana Polańskiego granego przez Johnny’ego Deppa mężczyźnie, ukazują się król Władysław Jagiełło, chasyd nad księgą i wnętrza zakładu przemysłowego. Po odstawieniu czytanej książki na półkę odkrywa on tajne przejście, które okazuje się prowadzić do piwnicy przyozdobionej renesansowymi malowidłami.
Spot reklamuje nowe multimedialne muzeum historii Lublina, mieszczące się w zabytkowej Piwnicy pod Fortuną w kamienicy Lubomelskich. Zostanie otwarte dla zwiedzających w drugiej połowie lipca. Poszczególne sale tematyczne będą poświęcone m.in. bogatemu mieszczaństwu, ludziom z marginesu, Lublinowi jako miastu wielu kultur i religii oraz lokalnemu przemysłowi.
W filmie głównego bohatera zagrał aktor serialowy i teatralny Mateusz Wądrzyk. Partię muzyczną wykonał Akademicki Chór Politechniki Lubelskiej. Spot, którego koszt wyniósł 33 tysiące złotych, można oglądać w telewizji lokalnej i w internecie.
Więcej o muzeum można dowiedzieć się ze strony piwnica.lublin.eu
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa