Dzień Dobry Autobus/Jazda na Dzień Dobry – to akcja społeczna, której inicjatorzy chcą za jej pośrednictwem zachęcić do życzliwości na co dzień. Na Facebooku instruują, by po wejściu do któregoś z środków komunikacji miejskiej ukłonić się pasażerom, gdyż życzliwość zaczyna się właśnie od „Dzień dobry”, i zachęcać do tego innych.
Pomysłodawcy wyjaśniają, że ich zdaniem ludzie stają się coraz bardziej na siebie otwarci, ale należy im wskazać odpowiedni kierunek, a „dzień dobry” wprowadza przyjemną atmosferę i daje możliwosć nawiązania kontaktu.
Do prowadzących fanpage akcji można przysyłać opisy wrażeń z pierwszego przywitania się w autobusie, miłych sytuacji w komunikacji, zdjęcia czy filmy. Niedawno rozpoczęto współpracę z autorami kampanii Kierunek Życzliwość w Komunikacji Miejskiej.
Nazwa kampanii: Jazda na Dzień Dobry
Autor: Joanna Sieradzan
Zasięg: Polska
Data: 01/2015 –
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
04.04.2024
Syndrom czarnego psa powraca
-
02.04.2024
5 kampanii o autyzmie, które powinieneś znać
-
02.04.2024
Nie bądź jak Bartek i Agata
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne