logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  25.12.2010

Dziecko tonie w 20 sekund

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Piękny, słoneczny dzień w domowym ogródku. W oddali słychać plusk wody – kilka kropel spada na kamerę. W górnym rogu ekranu pojawia się licznik odmierzający czas – 20 sekund. To tylko chwila. Wystarczy jednak, aby małe dziecko pozostawione bez opieki utonęło, nawet w niewielkim zbiorniku wodnym.

Australijska kampania „Play it Safe by Water” jest skierowana do rodziców niemowląt i małych dzieci. Trzy spoty nakręcone w podobnej konwencji, mają przypominać im o tym by nie spuszczali oka ze swoich pociech, gdy te bawią się w pobliżu zbiorników wodnych. Ostrożnym trzeba być nawet we własnym domu lub ogródku. Pod żadnym pozorem nie można zostawiać dziecka samego w wannie. Wystarczy bowiem moment nieuwagi, by doszło do tragedii – małe dziecko może utonąć w ciągu zaledwie 20 sekund.

W ciągu ostatnich 10 lat w Australii utonęły 44 niemowlęta, w większości we własnym domu: w przydomowym basenie lub w wannie. Na każde utonięcie przypada 8 przytopień, które mogą doprowadzić do stałego paraliżu, uszkodzeń mózgu lub do trwałego paraliżu.

Inicjatorem kampanii jest rząd stanu Victoria i agencja Life Saving Victoria przy udziale Victorian Aquatic Industry Council oraz Surfing Victoria. Współpraca instytucji państwowych i organizacji pozarządowych zaczęła się w roku 1998. Jej celem, od początku, było podnoszenie świadomości różnych grup społecznych, dotyczącej bezpieczeństwa przebywania w wodzie. Od tego czasu przeprowadzono szereg kampanii informacyjnych promujących wiedzę na ten temat.
M. Lewkowicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Play it safe by the Water
Czas:
2010.12.19 - 2010.12.30
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Australia
Nadawca:
Victorian Government
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Magnum Opus
Adresaci:
Rodzice niemowląt i małych dzieci
Hasło kampani:
Never take your eyes off children around water. 20 seconds is all it takes for a toddler to drown (Nigdy nie spuszczaj oka ze swojego dziecka w pobliżu wody. Niemowlę może utonąć w ciągu 20 sekund.)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek