logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  25.01.2005

Dziecko pod wodą



Utopione dzieci były bohaterami australijskiej kampanii ambientowej sprzed kilku lat – jej przesłanie pozostaje ponadczasowe. Kampania miała na celu uwrażliwienie rodziców na bezpieczeństwo dzieci na basenie, na plaży i w innych miejscach gdzie można się kąpać i pływać.

W ramach kampanii, na basenach pod wodą pojawiły się plansze z hasłem “Where is your child? Watch Around Water.” ("Gdzie jest Twoje dziecko? Pilnuj w pobliżu wody"). Samo hasło nie wywoływałoby zapewne takiego wrażenia, gdyby nie zdjęcie dziecka, plecami do góry, sugerujące, że dziecko się utopiło.

Kampania miała zredukować liczbę utonięć, podtopień i innych wypadków związanych z wodą, podnieść umiejętności ratownicze oraz rozpowszechnić dobre praktyki na basenach i innych zbiornikach wodnych. Dzięki kampanii miała się zwiększyć liczba rodziców, którzy pilnują dzieci, gdy te bawią się w wodzie.

„Watch around water” to wspólna inicjatywa Royal Life Saving Australia’s Western Australia (RLSSWA) i Leisure Institute of Western Australia Aquatics (LIWA).

Poza podwodnymi plakatami w monitorowanych centrach wodnych ratownicy nosili kąpielówki z napisem “Shouldn’t you be watching tour kids?” ("Czy nie powinieneś pilnować swoich dzieci?").

Kąpielówki wydają się być mniej szokujące niż wizerunek utopionego dziecka, który może doprowadzić bardziej do paniki niż zrównoważonego zachowania rodziców wobec dzieci.
M. Kryńska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Watch around water
Czas:
2005.1.20 - 2005.2.15
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Australia
Nadawca:
Royal Life Saving Australia’s Western Australia (RLSSWA), Leisure Institute of Western Australia Aquatics (LIWA)
Media:
Ambient
Wykonawca:
303
Adresaci:
Rodzice zabierający dzieci nad akweny wodne
Hasło kampani:
Where is your child? Watch Around Water. (Gdzie jest Twoje dziecko? Pilnuj w pobliżu wody).





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek