Dziecko nie chce wybierać między rodzicami
Ranisz mnie, cierpię, wstydzę się, zasmucasz mnie – dzieci wprost mówią o uczuciach, które pojawiają się, gdy rodzice przy nich mówią o wzajemnych pretensjach, oskarżeniach, obrażają i ranią nawzajem.
Ruszyła 2. odsłona kampanii społecznej Rzecznika Praw Dziecka „Jestem mamy i taty”. Zwraca ona uwagę społeczeństwa na problem wikłania dziecka w sprawy okołorozwodowe rodziców oraz stawiania go w sytuacji konfliktu lojalnościowego wobec nich. Przypomina także, że każde dziecko ma prawo do kontaktów z obojgiem rodziców.
Spoty będa emitowane w telewizji publicznej i komercyjnych oraz w kinach. Autorem strategii komunikacji, kreacji, spotów reklamowych oraz printów jest agencja TELESCOPE. Produkcję spotu realizował Mojo Films, a zdjęcia są autorstwa Radka Polaka.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy