Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Pomoc społeczna, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 03.12.2021
Dzieci wiedzą, że fajnie jest się dzielić
Na zamówienie amerykańskiego banku żywności Second Harvest Heartland agencja Preston Spire przeprowadziła prosty eksperyment. Na obiad zaproszono 12 dzieci, po czym talerze z posiłkiem postawiono tylko przed połową z nich. W pierwszej chwili wszystkie dzieci były zaskoczone. Ale wystarczyły niecałe dwie minuty, by te, które otrzymały jedzenie, zaczęły się spontanicznie dzielić ze swoimi „głodnymi” towarzyszami.
Zapis eksperymentu stał się podstawą kampanii społecznej, promującej bank żywności i zachęcającej do wsparcia pół miliona cierpiących na niedożywienie mieszkańców stanu Minnesota. Oraz wyrażającej nadzieję, że dorośli powinni jeszcze wiele nauczyć się od dzieci. Film można obejrzeć TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Enough2share
Czas:
2021.12.1
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Second Harvest Heartland
Media:
film
Wykonawca:
Preston Spire, United States
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025