Wyskakujący z rozporków słynni dyktatorzy z Chile, Północnej Korei i Rosji pokazują w kampanii „Der Schwanz als Diktator” (Penis jako dyktator) kto tak naprawdę rządzi, a hasło „Auch ein kleiner Diktator kann ein großes Problem sein” (Mały dyktator też może być wielkim problemem) uświadamia złowrogie konsekwencje poddawania się takiej władzy. Celem akcji było nakłonienie gejów do stosowania prezerwatyw.
Organizatorzy kampanii, Münchner Aids-Hilfe, tłumaczą: „Chcielibyśmy tą kampanią – miejmy nadzieję w łatwy i żartobliwy sposób – uświadomić homoseksualnym mężczyznom, że jest wiele problemów, które powstają wskutek seksualnego pożądania i tu na pierwszym miejscu jest ryzyko zakażenia wirusem HIV”. Wizerunek znienawidzonych przywódców krytycznie pokazuje, że mężczyźni „myślą przede wszystkim penisem”.
Kampania, zrealizowana przez agencję start! dostała dwie nagrody: Spleśniałego Penisa 2008 w złocie za najlepszą i najgorszą kampanię profilaktyczną. Jak widać, kampania budzi wiele kontrowersji, co cieszy organizację.
K. Figurska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?