logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Akcje
   ──────  30.06.2012

Do ostatniej kropli krwi

Your browser does not support the video tag.


Ekstremalny górski wyścig rowerowy pracowników branży reklamowej i filmowej trwa osiem dni. Meta jest na festiwalu reklamy w Cannes.

Mottem akcji „The Fireflies Tour”, realizowanej od 2001 roku w Europie i USA są słowa profesora Johna Goldmana: „To nie jest takie nierealistyczne – wizja przyszłości, w której rak nie będzie groźniejszy niż zwykłe przeziębienie”.

„The Fireflies Tour” wystartował 19 czerwca, a wzięło w nim udział 50 entuzjastów kolarstwa górskiego. W tym roku uczestnicy pokonali 1168 kilometrów i 18 przełęczy, rzucili wyzwanie szczytom, którymi biegnie Tour de France. Trasa wcześniejszych wyścigów wiodła przez Alpy, od Jeziora Genewskiego do Cannes. W tym roku wyzwaniem była nowa trasa, rozpoczynająca się w Bardolino nad jeziorem Garda. Koniec rajdu tradycyjnie stanowi Międzynarodowy Festiwal Reklamy w Cannes.

Celem akcji jest zbiórka pieniędzy dla organizacji charytatywnej Leuka, wspierającej badania nad białaczką i jej leczenie w Szpitalu Hammersmith w Londynie, jednym z głównych światowych centrów leczenia białaczki i innych chorób krwi.

Twórcy akcji przedstawiają szokujące dane, według których u jednej z trzech osób w przyszłości zostanie zdiagnozowana jakaś forma raka. Białaczka uchodzi za modelowy przykład schorzeń nowotworowych, dlatego tak ważne jest zrozumienie mechanizmów zachorowania i leczenia.

Głównym inicjatorem akcji „ The Fireflies Tour” jest Sandy Watson Scott, były współpracownik M&C Saatchi, który chciał wesprzeć swoich krewnych i przyjaciół w walce z rakiem. Strategicznymi sponsorami imprezy są Ridley Scott Associates (akcja jest wspierana osobiście przez reżyserów filmowych Ridleya Scotta i Tony’ego Scotta) oraz The Mill, firma zajmująca się produkcją efektów specjalnych. Od pięciu lat jest organizowana amerykańska wersja wyścigu „The Fireflies Tour West” – trasa biegnie wzdłuż wybrzeża Kalifornii.

Sylwetki uczestników i informacja na temat przesłania akcji znajdują się na oficjalnej stronie internetowej thefirefliestour.com. Wyścig promuje spot prezentujący zdjęcia zaangażowanych w rajd uczestników.

Do tej pory dzięki wyścigowi „The Fireflies Tour” udało się zebrać 1.200.000 funtów na rzecz badania i leczenia białaczki.
Aleksandra Janowska

 

Nazwa projektu
The Fireflies Tour

Zasięg
Wielka Brytania, USA

Autor
Sandy Watson Scott

Data
2001-2012


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek