The National Library Board (NLB) of Singapore, państwowa organizacja popularyzująca czytelnictwo, nawiązała współpracę z jedną z najważniejszych i najbardziej rozpoznawalnych firm azjatyckich – MUJI. W ramach akcji dzielenia się miłością do książek, w sklepach marki powstały specjalne ściany („Wall of Haikus”), do których przymocowano pliki karteczek – każda z nich stanowi opis w formie haiku jednego z tytułów literackich, promowanych w ramach kampanii.
To już kolejna odsłona znakomitej, promującej czytelnictwo kampanii społecznej z Singapuru. Wcześniej pisaliśmy o niej TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Wall of Haikus
Czas:
2022.1.24
Kraje:
Singapur
Nadawca:
The National Library Board (NLB) of Singapore
Media:
print
Wykonawca:
Ogilvy Singapore, Singapore
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
09.08.2022
Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity
-
08.08.2022
Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie