Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Singapur, Edukacja, Kultura i sztuka
Czytelnicze haiku
The National Library Board (NLB) of Singapore, państwowa organizacja popularyzująca czytelnictwo, nawiązała współpracę z jedną z najważniejszych i najbardziej rozpoznawalnych firm azjatyckich – MUJI. W ramach akcji dzielenia się miłością do książek, w sklepach marki powstały specjalne ściany („Wall of Haikus”), do których przymocowano pliki karteczek – każda z nich stanowi opis w formie haiku jednego z tytułów literackich, promowanych w ramach kampanii.
To już kolejna odsłona znakomitej, promującej czytelnictwo kampanii społecznej z Singapuru. Wcześniej pisaliśmy o niej TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Wall of Haikus
Czas:
2022.1.24
Nadawca:
The National Library Board (NLB) of Singapore
Media:
print
Wykonawca:
Ogilvy Singapore, Singapore
zobacz także
-
16.06.2025Wydarzenia
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!