Read More. Be More to kampania społeczna, zachęcająca do czytania – zarówno literatury fabularnej jak i non-fiction. Inicjatorem akcji jest The National Library Board (NLB) of Singapore, organizacja popularyzująca czytelnictwo oraz udostępniająca chętnym szeroką gamę tytułów poprzez specjalną platformę i aplikacje mobilne.
Bohaterami kampanii zostali przysłowiowi „zwyczajni obywatele”: sprzedawczyni w sklepie, pani Kim oraz nauczyciel tenisa, Jason, którzy nieoczekiwanie, jak za dotknięciem magicznej różdżki, posiedli wiedzę, o którą nikt ich wcześniej nie podejrzewał:
Nazwa kampanii:
Read More. Be More
Czas:
2021.12.22
Kraje:
Singapur
Nadawca:
The National Library Board (NLB) of Singapore
Media:
film
Wykonawca:
Ogilvy Singapore, Singapore
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
13.01.2023
Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków