logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Pomoc społeczna
   ──────  19.08.2014

Czy rodzice naprawdę kochają

Your browser does not support the video tag.


Oskarżają się wzajemnie, kłócą, nie wiedzą jak rozmawiać z własnymi dziećmi, te myślą, że są przez rodziców odrzucone. W 2013 roku rozpadło się 66 tys. małżeństw (dane na podstawie GUS). Rozwód lub rozstanie to sytuacja trudna emocjonalnie dla wszystkich członków rodziny, a w szczególności dla dzieci. Kampania Komitetu Ochrony Praw Dziecka ma na celu zebranie funduszy na pomoc dzieciom i całym rodzinom w sytuacjach okołorozwodowych. Ma na celu pokazanie, że dzieci rozwodzących się i rozwiedzionych rodziców kochają i potrzebują obojga rodziców.

Akcję można wesprzeć do 31 grudnia, wysyłając sms o treści POMAGAM na numer 72 610. Operatorzy sieci komórkowch przekażą całkowity dochód na rzecz akcji. Materiały do kampanii bezpłatnie przygotowała agencja PSYCHO-MEDIA i Warsaw Visuals oraz Agencja Marketingowa AKON.

Komitet Ochrony Praw Dziecka jest ogólnopolską organizacją pożytku publicznego, która zajmuje się ochroną praw i interesów dzieci oraz ich rodzin. Od 1981 roku celem Komitetu jest przeciwdziałanie i zapobieganie wszelkim przejawom krzywdzenia dzieci oraz pomoc rodzinom w sytuacjach kryzysowych. Swoje działania realizuje poprzez Centrum Interwencyjne w Warszawie oraz 23 oddziały terenowe w całej Polsce. Komitet Ochrony Praw Dziecka jako organizacja pozarządowa świadczy pomoc psychologiczną, pedagogiczną, diagnostyczną, psychoterapeutyczną, mediacyjną i prawną, szukając najwłaściwszej formy pomocy dla dziecka i jego rodziny.

W samej Warszawie przez ostatnie pół roku Komitet Ochrony Praw Dziecka przeprowadził: 1008 godzin porad psychologiczno-pedagogicznych, 672 godziny mediacji rodzinnych, 588 godzin konsultacji rodzinnych i 410 godzin porad prawnych w sprawach związanych z rozwodem i ustaleniem opieki nad dziećmi.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Czy naprawdę mnie kochacie
Czas:
2014.8.11 - 2014.12.31
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Pomoc społeczna
Kraje:
Polska
Nadawca:
Komitet Ochrony Praw Dziecka
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
PSYCHO-MEDIA, Warsaw Visuals, Agencja Marketingowa AKON
Adresaci:
Osoby dorosłe, zainteresowane wsparciem działań KOPD, rodzice rozwiedzeni lub w trakcie rozwodu





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


  • 25.05.2022

    Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse


  • 24.05.2022

    Jak w czterech prostych krokach nauczyć dziecko bezpiecznego zachowania na drodze?


  • 24.05.2022

    Głos w obronie zwierząt


  • 23.05.2022

    Telefon prawdziwego zaufania


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek