Kreacje / printy, Kampanie, Grecja, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 21.09.2020
Czy na pewno chcesz trwale usunąć te elementy?
Demencja działa jak przycisk „Delete”, na który nie masz żadnego wpływu. Wspomnienia, dane z życia, przydatne informacje – wszystko to ląduje w „Koszu”, a potem zostaje skasowane na zawsze.
Grafika Folders („Foldery”) została wymyślona i zrealizowana przez agencję Out to Lunch dla greckiej organizacji Alzheimer Athens. Swoją premierę miała 20 września, czyli w przeddzień Światowego Dnia Choroby Alzheimera, który obchodzimy 21 września.
Nazwa kampanii:
Folders
Czas:
2020.9.21
Tematy:
Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Grecja
Nadawca:
Alzheimer Athens
Media:
print
Wykonawca:
Out to Lunch
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom