logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Człowiek ratuje w teatrze cieni
02.04.2013
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Człowiek ratuje w teatrze cieni

Your browser does not support the video tag.


Ludzkie dłonie w teatrze cieni odgrywają role leśnych zwierząt z zagrożonych gatunków. To człowiek bowiem ma siłę i środki, by przeciwdziałać ich wymieraniu. Pod hasłem „Tylko jeden gatunek może uratować wszystkie” Fundacja WWF Polska rozpoczęła kampanię zachęcającą do przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji.

Kampania została przygotowana przez agencję kreatywną TBWA, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Pan Media Western. W ramach kampanii przygotowany został spot telewizyjny, z udziałem aktora Rafała Cieszyńskiego, który będzie można obejrzeć także w kinach oraz internecie. Dodatkowo kampania będzie prowadzona w prasie, internecie oraz na nośnikach OOH. Wykorzystane zostaną również narzędzia marketingu bezpośredniego. Stworzona została strona internetowa www.1procent.wwf.pl, na której można pobrać darmowy program do wypełniania formularza PIT.

Spot został wyprodukowany przez Bartka Maciasa i Natalię Grajcar ze studia Lunapark oraz przez Mikołaja Łebkowskiego. Kampania potrwa do końca kwietnia.



Nazwa kampanii:
Przekaż 1% na Fundację WWF
Czas:
2013.2.13 - 2013.4.30
Nadawca:
Fundacja WWF Polska
Media:
Telewizja, prasa, internet, kino, outdoor, marketing bezpośredni
Wykonawca:
TBWA
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Tylko jeden gatunek może uratować wszystkie





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek