logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Człowiek przyjmowany dożylnie
11.04.2012
Tematy: Kampanie, Grecja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Człowiek przyjmowany dożylnie



Strzykawka, a w niej uwięziona, naga, skurczona postać. Decyzja o naciśnięciu tłoka i zmiażdżeniu osoby uwięzionej w strzykawce należy jednak do niej samej. Siła tej kampanii tkwi w wielości skojarzeń wywoływanych przez obraz, lecz tematem kreacji jest uzależnienie od narkotyków. "Don’t push your live. Say no to drugs" ("Nie igraj z życiem. Powiedz „nie” narkotykom") – ostrzega hasło.

Minimalistyczna w artystycznych środkach wyrazu kreacja kampanii jest bogata w symboliczną treść. Strzykawka to odwołanie do sposobu przyjmowania najmocniejszych narkotyków. Postać wewnątrz niej symbolizuje ludzkie życie, którego perspektywa przez uzależnienie zawęża się do zdobycia następnej "działki". Podobnie jak wstrzyknięcie kolejnej dawki narkotyku jest tożsame z niszczeniem samego siebie, tak naciśnięcie tłoka strzykawki spowoduje zmiażdżenie zamkniętej w niej postaci.

Nadawcą kampanii jest grecka organizacja pozarządowa "Pixida" (Kompas), której misja polega na psychicznym i społecznym wsparciu osób najsłabszych i wykluczonych.
Ewa Witkowska



Nazwa kampanii:
Syringe
Czas:
2012.4.5 - 2012.4.30
Nadawca:
Pixida
Media:
Prasa
Wykonawca:
Greekvertising
Adresaci:
Osoby sięgające po narkotyki, ludzie młodzi
Hasło kampani:
Don’t push your live. Say no to drugs (Nie igraj z życiem. Powiedz „nie” narkotykom)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek