logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Czekolada…?
07.07.2015
Tematy: Kampanie, Polska, Inne

Czekolada…?



Umorusane dziecko pojawiło się na billboardzie w Łodzi, u zbiegu ulic Żeromskiego i Skłodowskiej-Curie. Brudna buzia, podpisana "Czekolada" to teaserowy etap kampanii. 7 lipca nastąpiła komunikatu, który prezentując wizerunek dziecka ubrudzonego czekoladą brzmieć będzie "To nie jest czekolada – Sprzątaj po swoim psie". Dodatkowo na terenie przyległym do tablicy pojawiły się tabliczki informacyjne z napisem "Uwaga Miny". Do udziału w akcji zaproszono przedstawicieli Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Łódź, Straży Miejskiej w Łodzi i Powiatowego Lekarza Weterynarii.

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem pozostawiania nieczystości na ulicach i trawnikach przez właścicieli psów. Jak podaje agencja Oxymoron, odpowiedzialna za kampanię, na terenie Łodzi co dzień psy pozostawiają nawet 20 ton odpadów. Odchody psów są źródłem pasożytów, bakterii, chorób oraz nieprzyjemnego zapachu.



Nazwa kampanii:
Czekolada
Czas:
2015.6.30
Nadawca:
Agencja Kreatywna Oxymoron
Media:
Billboard
Wykonawca:
Agencja Kreatywna Oxymoron
Adresaci:
Właściciele psów, nie sprzątający po swoich zwierzętach





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek