Umorusane dziecko pojawiło się na billboardzie w Łodzi, u zbiegu ulic Żeromskiego i Skłodowskiej-Curie. Brudna buzia, podpisana "Czekolada" to teaserowy etap kampanii. 7 lipca nastąpiła komunikatu, który prezentując wizerunek dziecka ubrudzonego czekoladą brzmieć będzie "To nie jest czekolada – Sprzątaj po swoim psie". Dodatkowo na terenie przyległym do tablicy pojawiły się tabliczki informacyjne z napisem "Uwaga Miny". Do udziału w akcji zaproszono przedstawicieli Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Łódź, Straży Miejskiej w Łodzi i Powiatowego Lekarza Weterynarii.
Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem pozostawiania nieczystości na ulicach i trawnikach przez właścicieli psów. Jak podaje agencja Oxymoron, odpowiedzialna za kampanię, na terenie Łodzi co dzień psy pozostawiają nawet 20 ton odpadów. Odchody psów są źródłem pasożytów, bakterii, chorób oraz nieprzyjemnego zapachu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Dzień Długu Ekologicznego — dla Polski to już 28 kwietnia
-
07.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa