Kreacje / printy, Kampanie, Tajlandia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 27.01.2021
Covidman i… inne niebezpieczeństwa
Pandemia Covid-19 nie tylko gruntownie przeorała nasze dotychczasowe życie, ale również zdominowała kampanie społeczne na całym świecie. W tej sytuacji łatwo zapomnieć o problemach, które wcale nie zniknęły wraz z nastaniem epidemii. Brawurowo pokazuje to tajska kampania społeczna Covidman, która – nawiasem mówiąc – zrobiła prawdziwą furorę wśród widzów Azjatyckiego Festiwalu Filmowego Pięć Smaków oraz Azjatyckiego Sylwestra Filmowego, których ostatnie edycje odbyły się w formule on-line.
Nazwa kampanii:
Covidman
Czas:
2020.12.18
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Tajlandia
Nadawca:
Thai Health Promotion Foundation
Media:
film
Wykonawca:
BBDO, Thailand
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?