Kreacje / printy, Kampanie, Tajlandia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 27.01.2021
Covidman i… inne niebezpieczeństwa
Pandemia Covid-19 nie tylko gruntownie przeorała nasze dotychczasowe życie, ale również zdominowała kampanie społeczne na całym świecie. W tej sytuacji łatwo zapomnieć o problemach, które wcale nie zniknęły wraz z nastaniem epidemii. Brawurowo pokazuje to tajska kampania społeczna Covidman, która – nawiasem mówiąc – zrobiła prawdziwą furorę wśród widzów Azjatyckiego Festiwalu Filmowego Pięć Smaków oraz Azjatyckiego Sylwestra Filmowego, których ostatnie edycje odbyły się w formule on-line.
Nazwa kampanii:
Covidman
Czas:
2020.12.18
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Tajlandia
Nadawca:
Thai Health Promotion Foundation
Media:
film
Wykonawca:
BBDO, Thailand
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?