logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  19.05.2017

Zakazany owoc smakuje najbardziej. 10 kampanii dla nastolatków

Coraz mniej ognia u młodzieży

Your browser does not support the video tag.

Gazy jelitowe a profilaktyka uzależnienia od nikotyny Do wystrzelenia racy w powietrze niezbędna jest zapalniczka. Przydatna jest również do imponującego zapalenia gazów jelitowych. Nikt już jednak nie pali i nikt nie ma pod ręką zapalniczki. Twórcom tej kampanii bardziej od zachowania wysokiej kultury osobistej zależało na pokazaniu nastolatkom, że palenie papierosów nie jest już w modzie. Zdrowsze płuca młodzieży za pokazanie w telewizji pierdzących nastolatków? Departament Zdrowia prowincji Nowa Szkocja w Kanadzie uznał najwidoczniej, że to się opłaci. Tytuł kampanii – „15 and Falling” („15 i spada”) nawiązuje do danych statystycznych. Według autorów kampanii, liczba palących nastolatków od pewnego czasu wykazywała tendencję spadkową, a obecnie średnia wynosi 15% – w Nowej Szkocji. Coraz trudniej jest więc „dostać ogień”.



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 12.05.2025

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej


  • 08.05.2025

    Za każdym motocyklistą…


  • 08.05.2025

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze


  • 04.05.2025

    Robert Lewandowski o wykluczeniu


  • 25.04.2025

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy


  • 23.04.2025

    Nie bądź internetowym trollem


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek