logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Communitas Award 2012 dla HUAWEI
06.08.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Communitas Award 2012 dla HUAWEI



HUAWEI, dostawca rozwiązań teleinformatycznych (ICT), otrzymał przyznawaną przez Association of Marketing and Communication Professionals (AMCP) nagrodę “2012 Communitas Award” w uznaniu działań wspierających lokalne społeczności oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. AMCP doceniło między innymi zaangażowanie HUAWEI w program edukacyjny Szkoła z Klasą 2.0.

– Docenienie działań woluntarystycznych oraz społecznie odpowiedzialnego biznesu HUAWEI odzwierciedla ogromną wartość, jaką miały programy społeczne prowadzone przez firmę na całym świecie. Mamy nadzieję, że zainspiruje to innych i HUAWEI w dalszym ciągu promować będzie odpowiedzialność społeczną jako ważny element działań biznesowych – powiedział Ed Dalheim, dyrektor wykonawczy AMCP.

HUAWEI walczy z wykluczeniem cyfrowym i działa na rzecz poprawy warunków życiowych społeczności lokalnych.

We wrześniu 2011 roku HUAWEI Polska zostało partnerem programu Szkoła z Klasą 2.0, organizowanego przez Gazetę Wyborczą i Centrum Edukacji Obywatelskiej pod patronatem Ministerstwa Edukacji. W programie udział wzięło 789 szkół z całej Polski, a jego celem jest wspieranie rozwoju najważniejszych umiejętności naukowych, obywatelskich i społecznych młodzieży. Szkoła z Klasą 2.0 nominowana była do nagrody UNESCO króla Bin Isa Al-Khalifa za wykorzystanie technologii i komunikacyjno-informacyjnych w edukacji.

Na Węgrzech HUAWEI stworzyło program stypendialny “HUAWEI Innovative Leaders of Tomorrow” dla najlepszych studentów z dwóch najważniejszych uczelni wyższych na Węgrzech – Politechnice w Budapeszcie i Uniwersytecie Ekonomicznym w Budapeszcie. W latach 2011-2015 HUAWEI przekazywać będzie 75 studentom 2000 USD rocznie na pokrycie najważniejszych wydatków związanych z ich rozwojem naukowym.

Z kolei w Australii HUAWEI zostało partnerem Tour de Cure, wyścigu kolarskiego  organizowanego na rzecz walki z rakiem. W 2011 roku HUAWEI zostało partnerem korporacyjnym wydarzenia, przekazując 25 tys. AUD oraz zapewniając jego uczestnikom specjalny autokar. W 2012 roku HUAWEI zwiększyło swoje zaangażowanie w wyścig, przekazując na jego organizację 50,000 AUD. Pracownicy HUAWEI wzięli także udział w wyścigu.

HUAWEI obecne jest również w Kenii, gdzie uruchomiło projekt „Telecom Seeds for the Future”, którego celem jest poprawa systemu edukacji teleinformatycznej w kraju, poprzez partnerstwo
z lokalnymi uczelniami, rządem i operatorami telekomunikacyjnymi.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek