logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Co kobiety powinny, a czego nie mogą
23.10.2013
Tematy: Kreacje / printy

Co kobiety powinny, a czego nie mogą



Kobiety powinny być w domu, w kuchni, być niewolnicami, nie powinny mieć pracy ani głosować, nie mogą prowadzić samochodu, potrzebują kontroli i dyscypliny. Frazy, które dzięki funkcji autouzupełniania wyszukiwarki Google pojawiły się jako uzupełnienie zdań „women should” („kobiety powinny”) „women need to” („kobiety potrzebują”) „women shouldn’t” („kobiety nie powinny”) „women cannot” („kobiety nie mogą”) wykorzystano w kampanii przeprowadzonej na zlecenie United Nations Entity for Gender Equality and Empowerment of Women (UN Women; Jednostka Narodów Zjednoczonych ds. Równości Płci i Wzmacniania Pozycji Kobiet). Wyświetlane podpowiedzi są oparte na wyszukiwaniach przeprowadzanych przez wszystkich użytkowników sieci oraz na zawartości stron zaindeksowanych przez Google; wszystkie zostały wcześniej wpisane przez użytkowników wyszukiwarki lub pojawiają się w Internecie. Organizacja podaje, że użyto wyników z marca tego roku.

Hasła kampanii są również uzupełnieniem tych fraz: „Women need to be seen as equal” („Kobiety potrzebują równego traktowania”); „Women should have the right to make their own decisions” („Kobiety powinny mieć prawo do podejmowania swoich własnych decyzji”); „Women shouldn’t suffer from discrimination anymore” („Kobiety nie powinny już więcej cierpieć z powodu dyskryminacji”); „Women cannot accept the way things are” („Kobiety nie mogą zaakceptować istniejącego stanu rzeczy”).

Kampanię przygotowała agencja Memac Ogilvy&Mather z Dubaju.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek