Kobiety powinny być w domu, w kuchni, być niewolnicami, nie powinny mieć pracy ani głosować, nie mogą prowadzić samochodu, potrzebują kontroli i dyscypliny. Frazy, które dzięki funkcji autouzupełniania wyszukiwarki Google pojawiły się jako uzupełnienie zdań „women should” („kobiety powinny”) „women need to” („kobiety potrzebują”) „women shouldn’t” („kobiety nie powinny”) „women cannot” („kobiety nie mogą”) wykorzystano w kampanii przeprowadzonej na zlecenie United Nations Entity for Gender Equality and Empowerment of Women (UN Women; Jednostka Narodów Zjednoczonych ds. Równości Płci i Wzmacniania Pozycji Kobiet). Wyświetlane podpowiedzi są oparte na wyszukiwaniach przeprowadzanych przez wszystkich użytkowników sieci oraz na zawartości stron zaindeksowanych przez Google; wszystkie zostały wcześniej wpisane przez użytkowników wyszukiwarki lub pojawiają się w Internecie. Organizacja podaje, że użyto wyników z marca tego roku.
Hasła kampanii są również uzupełnieniem tych fraz: „Women need to be seen as equal” („Kobiety potrzebują równego traktowania”); „Women should have the right to make their own decisions” („Kobiety powinny mieć prawo do podejmowania swoich własnych decyzji”); „Women shouldn’t suffer from discrimination anymore” („Kobiety nie powinny już więcej cierpieć z powodu dyskryminacji”); „Women cannot accept the way things are” („Kobiety nie mogą zaakceptować istniejącego stanu rzeczy”).
Kampanię przygotowała agencja Memac Ogilvy&Mather z Dubaju.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna