logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Akcje
   ──────  05.10.2013

„Ciemno, prawie noc” po angielsku



Wojciech Kuczok, Joanna Bator, Piotr Paziński, Michał Witkowski, Szczepan Twardoch i Sylwia Chutnik – od zapoznania się z twórczością tych popularnych polskich pisarzy rozpoczyna swoją działalność Polish Reading Group, czyli koło czytelników literatury polskiej. Na stronie internetowej można przeczytać informacje o autorach, recenzje ich książek, ściągnąć fragment powieści – wszystko w języku angielskim. Internauci mogą dyskutować o utworach, zarówno na portalu, jak i w realu. Pierwszy raz mieli taką możliwość 12 lutego w londyńskim pubie „The Coach and Horses”. Inauguracyjne spotkanie poświęcone było książce „Ciemno, prawie noc” Joanny Bator. Ostatnie odbyło się 2 lipca i dotyczyło „Morfiny” Szczepana Twardocha.

Polish Reading Group to część projektu wydawnictwa & Other Books. Obok polskiej grupy działają obecnie również sekcje francuska, portugalska i francuska. Wydawnictwo & Other Books jako swój priorytet deklaruje promocję dobrej, wartej uwagi literatury, w mniejszym stopniu materialny zysk. Działalność kółek czytelniczych to realizacja jednej z zasad wydawnictwa – istotą wydawania książek jest sprawianie, by je czytano, a nie wydawano.

Pomysłodawczyniami polskiego kółka czytelniczego są Tasja Dorkofikis, redaktorka prestiżowego brytyjskiego portalu poświęconego literaturze, Pen Atlas oraz Antonia Lloyd-Jones, ceniona tłumaczka polskich autorów, m.in. Olgi Tokarczuk i Jarosława Iwaszkiewicza.

Gabriela Będkowska

 

Nazwa projektu: Polish Reading Group

Zasięg: Wielka Brytania

Data: 12.02. 2013 –


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek