W Wielkiej Brytanii rozpoczęła się kampania dotycząca przemocy domowej z udziałem aktorki Keiry Knightley. 2-minutowy spot "The Cut" wyreżyserował Joe Wright (oboje wykonali swoją pracę bezpłatnie), a kampanię zrealizowała dla organizacji Women’s Aid agencja Grey London. Hasło "Isn’t it time someone called cut?" (Czy to nie czas, żeby ktoś krzyknął: cięcie?) wzywa do zaprzestania bicia kobiet – kampania uświadamia, że co tydzień wskutek obrażeń odniesionych we własnym domu, umierają dwie kobiety.
Film prezentuje aktorkę wracającą z planu filmowego do domu, gdzie czeka na nią zazdrosny mężczyzna. Oskarżając ją o romans z partnerem filmowych rzuca ją na ziemię i wielokrotnie kopie. Keira Knightley krzyczy, że nie zgadza się na takie sceny i że nie było ich w scenariuszu. Kamera odjeżdża i widać, że cała scena rozgrywa się na planie filmowym, ale wokół nie ma nikogo z ekipy filmowców.
Women’s Aid od 35 lat prowadzi w całym kraju działania pomagające kobietom i dzieciom – ofiarom przemocy domowej. Kampania ma zmotywować poszkodowane osoby do zgłaszania się po pomoc, ale i zachęcić pozostałe osoby do regularnego wsparcia finansowego organizacji niewielką kwotą – 2 funty miesięcznie.
Film emitowany jest w brytyjskich stacjach telewizyjnych i w kinach, ponadto reklamy ukażą się w prasie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty