Kreacje / printy, Kampanie, Finlandia, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 14.09.2022
Choć będę szła ciemną doliną
Trudno wyobrazić sobie codzienny heroizm samotnych matek, dlatego twórcy fińskiej kampanii społecznej postanowili przyrównać je postaci z bajki. Bohaterka projektu A Single Mom została ukazana jako odważna opiekunka, która śmiało przeprowadza przerażone dziecko przez połamaną, spróchniałą kładkę. Ani burza, ani noc, ani rwąca rzeka jej nie straszne. W końcu jest samotną matką.
Kampania powstała na zamówienie The Salvation Army (Armii Zbawienia).
Nazwa kampanii:
A Single Mom
Czas:
2022.5
Kraje:
Finlandia
Nadawca:
The Salvation Army
Media:
print
Wykonawca:
Make it Simple, Helsinki, Finland
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów