Kreacje / printy, Kampanie, Finlandia, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 14.09.2022
Choć będę szła ciemną doliną
Trudno wyobrazić sobie codzienny heroizm samotnych matek, dlatego twórcy fińskiej kampanii społecznej postanowili przyrównać je postaci z bajki. Bohaterka projektu A Single Mom została ukazana jako odważna opiekunka, która śmiało przeprowadza przerażone dziecko przez połamaną, spróchniałą kładkę. Ani burza, ani noc, ani rwąca rzeka jej nie straszne. W końcu jest samotną matką.
Kampania powstała na zamówienie The Salvation Army (Armii Zbawienia).
Nazwa kampanii:
A Single Mom
Czas:
2022.5
Kraje:
Finlandia
Nadawca:
The Salvation Army
Media:
print
Wykonawca:
Make it Simple, Helsinki, Finland
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących