Przed szkołami Bangkoku ustawiona została tekturowa postać niedomytego, ubogiego i bosego chłopca pochylającego się nad stertą papierów. Obok niego stała skrzynka, do której przechodnie mogli wrzucać pieniądze na poszerzenie dostępu do edukacji dzieci. W Tajlandii ok. 100 tysięcy dzieci nie ma możliwości chodzenia do szkoły. Twórcy kampanii podkreślali, że brak edukacji odbiera najmłodszym szansę na lepszą przyszłość. Kampanię realizowała agencja High Advertising z Bangkoku (oddział Saatchi & Saatchi) dla Fundacji na rzecz Edukacji.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół