logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Certyfikaty dla standardów BHP w Biedronce
14.04.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Certyfikaty dla standardów BHP w Biedronce



Biedronka jako pierwsza sieć handlowa w Polsce uzyskała certyfikaty PN-N 18001: 2004 i OHSAS 18001: 2007 potwierdzające najwyższe standardy BHP. Certyfikaty wydawane przez niezależną jednostkę certyfikującą DNV stanowią informację dla interesariuszy, że organizacja proaktywnie chroni zdrowie i bezpieczeństwo swych pracowników, kontrahentów i klientów. Uzyskane dokumenty wpisują się w strategię Biedronki, której jednym z filarów jest bycie Godnym Zaufania Pracodawcą.

System certyfikacji OHSAS 18001 (Occupational Health and Safety Assessment Series) został utworzony przez stowarzyszenie krajowych organizacji normalizacyjnych oraz jednostek certyfikujących z wykorzystaniem konsultacji specjalistów. Ma on ułatwić organizacjom formułowanie polityki i celów w dziedzinie BHP opierając się na koncepcji ciągłego doskonalenia oraz zgodności z wymaganiami prawa.

Certyfikat PN-N 18001:2004 to zbiór wszystkich działań zapewniających przedsiębiorstwu spełnienie wymagań prawnych oraz gwarancja najwyższej jakości. PN-N-18001:2004 wydany przez Polski Komitet Normalizacyjny posiada wysoką rozpoznawalność i kładzie szczególny nacisk na współudział pracowników w projektowaniu, wdrażaniu, utrzymywaniu i doskonaleniu systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy.

Certyfikaty zostały wydane na 3 lata. W tym czasie DNV przeprowadzi 2 audyty okresowe, które zweryfikują, czy firma utrzymuje system zarządzania bezpieczeństwem pracy i czy odpowiednio go doskonali. Po trzech latach istnieje możliwość przedłużenia ważności certyfikatu o kolejne 3 lata – w ramach audytu recertyfikacyjnego.

– Certyfikaty są ukoronowaniem naszych działań w obszarze BHP. Biedronka dba o bezpieczeństwo swoich pracowników na wiele sposobów: m.in. poprzez regularne szkolenia, odpowiednie instrukcje, plakaty, broszury informacyjne i filmy instruktażowe. Systematycznie podnosimy wśród pracowników poziom świadomości dotyczącej bezpieczeństwa, np. przez udział w europejskiej kampanii „Mniej dźwiga”j, której celem była dbałość o zdrowie pracowników przy wykonywaniu ręcznych prac transportowych – mówi Danuta Pawłowska – Dyrektor działu BHP i Ppoż w JMD.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek