logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Cenzura w kamuflażu
04.05.2008
Tematy: Kampanie, Brazylia, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Prawa człowieka

Cenzura w kamuflażu



Cenzura istnieje zawsze, tylko zmienia przebrania, pod którymi się ukrywa. Zamaskowana, mimo upływu lat nadal działa. Kampanie Brazylijskiego Stowarzyszenia Prasowego przypominają o tym wyraźnie. Pierwsza z przełomu kwietnia i maja była zorganizowana z okazji Światowego Dnia Wolności Prasy, który obchodzony jest 3 maja. Druga, jubileuszowa, została pokazana w sierpniu, na 100-lecie istnienia tej instytucji.

W corocznym sprawozdaniu Reporterów bez Granic na temat przestrzegania wolności prasy w poszczególnych krajach świata, Brazylia zajmuje 84. miejsce na liście 169 (Polska – 56.). Lista jest tworzona w oparciu o odpowiedzi na ankiety, wysłane do wielu ludzi na całym świecie: do ponad 100 dziennikarzy, którzy są członkami organizacji partnerskich RWB, do specjalistów z branży, naukowców, prawników i obrońców praw człowieka. Ankieta zadaje pytania o bezpośrednie ataki na dziennikarzy i media oraz inne pośrednie źródła nacisku na wolne media. Wskaźnik dotyczy wyłącznie wolności prasy i nie jest miernikiem jakości dziennikarstwa.



Nazwa kampanii:
The Censorship never gives up
Czas:
2008.4.20 - 2008.5.5
Nadawca:
Asociación de Prensa Brasileña
Media:
Prasa
Wykonawca:
Africa Propaganda
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
The Censorship never gives up. It always comes back in a disguise. Brazilian Press Association. 100 years fighting for freedom of speech.





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek