logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Carlsberg stawia na sport i grę fair podczas Przystanku Woodstock
03.08.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Carlsberg stawia na sport i grę fair podczas Przystanku Woodstock



Marka Carlsberg, główny sponsor Przystanku Woodstock i oficjalny sponsor UEFA EURO 2012, chce dodać Festiwalowi sportowe oblicze. Na terenie wioski festiwalowej powstanie strefa EURO. Złożą się na nią: boisko piłkarskie, namiot futbolowej historii Carlsberg, namiot ze stołami do piłkarzyków, mini FanCamp oraz Eko Punkt.

– Z Carlsbergiem połączyła nas idea fair play, którą wspólnie realizujemy nie tylko na Przystanku Woodstock, ale także poza nim. Jest nam również niezmiernie miło, że Carlsberg w takim stopniu angażuje się w rozwój festiwalowej infrastruktury i zorganizowanie atrakcji dla tych wszystkich wspaniałych ludzi, którzy przyjeżdżają na Przystanek Woodstock – mówi Jurek Owsiak, który wystąpił w spocie reklamowym informującym o zaangażowaniu Carsberga w to wydarzenie.

Na boisku zostaną rozegrane Woodstockowe Mistrzostwa Europy. W turnieju udział weźmie 16 drużyn narodowych wyłonionych w głosowaniu internetowym na stronie www.carlsberg.pl/woodstock. Turniej będzie trwać od 4 do 6 sierpnia. Sędziami turnieju będą przedstawiciele Stowarzyszenia Nigdy Więcej, które angażuje się w promowanie postaw tolerancji i równości. Gra odbywać się będzie według nowych reguł – za zachowania fair play na boisku zawodnicy otrzymają Zieloną Kartkę.  Gracz z największą liczbą zielonych kartoników otrzyma tytuł Zawodnika Fair Play. Dodatkowo przyznane zostaną tytuły Króla Strzelców oraz Króla Strzelców Finału. Wszyscy trzej zwycięzcy otrzymają bilety na UEFA EURO 2012.

Zaangażowanie Carlsberg w promowanie futbolu w czasie festiwalu wynika z wieloletniej tradycji marki, która od 1988 roku jest oficjalnym sponsorem UEFA EURO.

W czasie imprezy wolontariusze Carlsberg będą przekonywać, aby być fair także wobec środowiska. W specjalnej eko-sferze odbędą się warsztaty promujące sztukę szkła z odzysku. Uczestnicy będą mieli okazję spróbować swoich sił w eko-designie. Przeprowadzona zostanie akcja „Daj śmieciom kosza” zakończona konkursem, w której nagrodami będą eko-gadżety oraz bilety na UEFA EURO 2012. Celem prowadzonych działań będzie promowanie odpowiedzialnej i świadomej postawy wobec środowiska poprzez zwiększenie wrażliwości na zagadnienia recyklingu i utrzymywania czystości terenów zielonych.

– Celem Carlsberg jako głównego sponsora Przystanku Woodstock jest przyczynianie się do podnoszenia jego prestiżu oraz zapewnienie uczestnikom co roku licznych atrakcji. Aby zrealizować te założenia umowa sponsorska została  podpisana na trzy lata. – podsumowuje Maciej Szalaty Senior Brand Manager Carlsberg








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek