Carlsberg stawia na sport i grę fair podczas Przystanku Woodstock
Marka Carlsberg, główny sponsor Przystanku Woodstock i oficjalny sponsor UEFA EURO 2012, chce dodać Festiwalowi sportowe oblicze. Na terenie wioski festiwalowej powstanie strefa EURO. Złożą się na nią: boisko piłkarskie, namiot futbolowej historii Carlsberg, namiot ze stołami do piłkarzyków, mini FanCamp oraz Eko Punkt.
– Z Carlsbergiem połączyła nas idea fair play, którą wspólnie realizujemy nie tylko na Przystanku Woodstock, ale także poza nim. Jest nam również niezmiernie miło, że Carlsberg w takim stopniu angażuje się w rozwój festiwalowej infrastruktury i zorganizowanie atrakcji dla tych wszystkich wspaniałych ludzi, którzy przyjeżdżają na Przystanek Woodstock – mówi Jurek Owsiak, który wystąpił w spocie reklamowym informującym o zaangażowaniu Carsberga w to wydarzenie.
Na boisku zostaną rozegrane Woodstockowe Mistrzostwa Europy. W turnieju udział weźmie 16 drużyn narodowych wyłonionych w głosowaniu internetowym na stronie www.carlsberg.pl/woodstock. Turniej będzie trwać od 4 do 6 sierpnia. Sędziami turnieju będą przedstawiciele Stowarzyszenia Nigdy Więcej, które angażuje się w promowanie postaw tolerancji i równości. Gra odbywać się będzie według nowych reguł – za zachowania fair play na boisku zawodnicy otrzymają Zieloną Kartkę. Gracz z największą liczbą zielonych kartoników otrzyma tytuł Zawodnika Fair Play. Dodatkowo przyznane zostaną tytuły Króla Strzelców oraz Króla Strzelców Finału. Wszyscy trzej zwycięzcy otrzymają bilety na UEFA EURO 2012.
Zaangażowanie Carlsberg w promowanie futbolu w czasie festiwalu wynika z wieloletniej tradycji marki, która od 1988 roku jest oficjalnym sponsorem UEFA EURO.
W czasie imprezy wolontariusze Carlsberg będą przekonywać, aby być fair także wobec środowiska. W specjalnej eko-sferze odbędą się warsztaty promujące sztukę szkła z odzysku. Uczestnicy będą mieli okazję spróbować swoich sił w eko-designie. Przeprowadzona zostanie akcja „Daj śmieciom kosza” zakończona konkursem, w której nagrodami będą eko-gadżety oraz bilety na UEFA EURO 2012. Celem prowadzonych działań będzie promowanie odpowiedzialnej i świadomej postawy wobec środowiska poprzez zwiększenie wrażliwości na zagadnienia recyklingu i utrzymywania czystości terenów zielonych.
– Celem Carlsberg jako głównego sponsora Przystanku Woodstock jest przyczynianie się do podnoszenia jego prestiżu oraz zapewnienie uczestnikom co roku licznych atrakcji. Aby zrealizować te założenia umowa sponsorska została podpisana na trzy lata. – podsumowuje Maciej Szalaty Senior Brand Manager Carlsberg
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy