logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Capgemini wspiera charytatywny bieg biznesowy
02.08.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Capgemini wspiera charytatywny bieg biznesowy



1 sierpnia wystartowały zapisy do charytatywnego biegu biznesowego Katowice Business Run 2013. Wydarzenie odbędzie się 15 września, a dochód z imprezy zostanie przeznaczony na zakup protez dla Moniki i Łukasza, dwójki podopiecznych Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty. Inicjatywę wspierają Urząd Miasta Katowice oraz firma Capgemini Polska.

Zaproszenie do udziału w Katowice Business Run kierowane jest przede wszystkim do firm z Katowic i okolic. Aby dokonać zgłoszenia należy wypełnić formularz zamieszczony na stronie biegu – www.katowicebusinessrun.pl. W pierwszej edycji katowickiego biegu obowiązuje limitowana liczba miejsc, określona jako 100, pięcioosobowych zespołów czyli 500 osób. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

Business Run to charytatywny bieg biznesowy w formie sztafety, w której każdy uczestnik 5-osobowej drużyny przebiegnie  dystans o długości 3,8 km. Tego samego dnia, o tej samej godzinie – 10:30 – bieg wystartuje także w  Poznaniu i po raz drugi już w Krakowie. Organizatorzy wszystkich trzech imprez szacują, że łącznie w tych miastach pobiegnie aż 4000 tysiące osób, pokonując dystans prawie 16 000 kilometrów. Zebrane w ten sposób środki zostaną przeznaczone na sfinansowanie protez dla czterech podopiecznych Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty.

Organizatorami biegu Katowice Business Run są Fundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty, Capgemini Polska, Urząd Miasta Katowice. Inicjatorzy Poland Business Run to Radisson Blu Hotel Kraków i UBS Service Centre (Poland).








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek