Ekoproblemy aż cisną się na usta. A czy przyroda ma w tej sprawie głos? W reklamie tak: przemawia ludzkimi ustami przemalowanymi na kraba, jaguara i pszczołę. Reprezentanci środowiska naturalnego, chcą mówić i być słyszalni – jaguar wyszczerza kły, a pszczoła i krab składają wargi do rozmowy, a może nawet do pokojowego pocałunku.
„Lipstick” jest kampanią przygotowaną przez brazylijską agencję Africa z São Paulo dla lokalnego oddziału Conservation International. Hasło przewodnie akcji to „When they speak, we listen” („Kiedy mówią, słuchamy”).
ONG Conservação Internacional działa na rzecz ochrony bioróżnorodności Ziemi. Jej głównym zadaniem jest wdrażanie projektów edukacyjnych, które mają aktywnie wpływać na ekologiczną świadomość ludzi. Ochroną obejmuje m.in. morskie ekosystemy i Amazonię, dodatkowo prowadząc centra naukowe i programy wspierające ekoturystykę. Conservation International, czyli organizacja matka, powstała w 1987 roku. Obecnie skupia ponad 900 tysięcy pracowników w trzydziestu międzynarodowych sekcjach.
A.Stachowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!
-
24.05.2023
Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi
-
23.05.2023
Mały Książę i Kundelek
-
16.05.2023
Autyzm to różnorodność
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie