logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > C&A pomoże matkom
02.03.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

C&A pomoże matkom



Firma odzieżowa C&A oraz prowadzona przez nią Fundacja C&A nawiązały współpracę z organizacją charytatywną Save the Children, aby w ramach trzyletniego porozumienia, wspierać matki – ofiary kryzysów humanitarnych.

Działania w ramach porozumienia będą koncentrować się zarówno na przygotowaniach na wypadek zaistnienia zagrożenia, jak również na natychmiastowym reagowaniu w sytuacjach kryzysowych. Fundacja C&A zapewni organizacji Save the Children wsparcie finansowe w wysokości do 3 milionów euro rocznie w celu prowadzenia tych działań.

Firma i fundacja wspierały tę organizację w przeszłości przy takich kataklizmach jak Tajfun Haiyan, który uderzył w Filipiny, czy też przy epidemii eboli w Sierra Leone. Save the Children działa w kluczowych dla C&A i Fundacji C&A lokalizacjach w Europie, Chinach, Meksyku, Brazylii a także w krajach, w których wytwarzane są produkty C&A. Działa ona także podczas kataklizmów i kryzysów, które bezpośrednio dotykają społeczności współpracujące z obydwoma podmiotami.

Oprócz dotacji Fundacji C&A, firma C&A będzie wspierała zaangażowanie swoich pracowników oraz klientów w projekty w ramach partnerstwa, przekazując dodatkowe środki.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek