logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > „Była” i „Kłamczuch”
08.09.2015
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze, Komunikacja w rodzinie

„Była” i „Kłamczuch”

Your browser does not support the video tag.


Odrzucone połączenie, a zamiast rozmowy SMS "Nie mam. Jutro". "Była" bezsilnie patrzy na kalendarz, a obok niej czeka kilkuletnia córka. W ukryciu przed matką dziecko pisze z jej telefonu wiadomość do ojca.

18 września Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego odbędzie się konferencja "Alimenty w XXI wieku – stan prawny a rzeczywistość". Z tej okazji Rada Izby Komorniczej w Łodzi przygotowała spot, w którym chce pokazać, że niepłacenie alimentów, traktowane niekiedy jako sposób odegrania się na byłym partnerze, jest przede wszystkim krzywdzeniem dzieci.  

W konferencji udział wezmą: przedstawiciele Stowarzyszeń i Fundacji zajmujących się kwestią alimentów i pomocą dla samotnych rodziców i ich dzieci, przedstawiciel Ministra Pracy i Polityki Społecznej, przedstawiciel Rzecznika Praw Dziecka, przedstawiciele Urzędu Miasta Łodzi, przedstawiciele Samorządu Komorniczego, naukowcy, politycy, sędziowie, adwokaci, radcowie prawni oraz komornicy.



Nazwa kampanii:
Połączenie odrzucone
Czas:
2015.9.1
Nadawca:
Rada Izby Komorniczej w Łodzi
Media:
Internet
Wykonawca:
Mateusz Lewandowski, Maciej Mikołajczyk
Adresaci:
Osoby niepłacące alimentów
Hasło kampani:
Nie odrzucaj swojego dziecka. Płać alimenty





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek