logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Browary Carlsberg również zgasną
26.03.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Browary Carlsberg również zgasną



Carlsberg Polska, jako jedna z osiemnastu firm Grupy Carlsberg Breweries, 27 marca br. o godzinie 20.30 po raz drugi weźmie udział w globalnej inicjatywie „Godzina dla Ziemi”, zainicjowanej przez WWF. O wyznaczonej godzinie Carlsberg Polska wyłączy oświetlenie głównych budynków firmy w Warszawie, Brzesku (Browar Okocim), Sierpcu (Browar Kasztelan) i Szczecinie (Browar Bosman). Również pracownicy Carlsberg Polska są na ten czas zachęcani do wygaszenia świateł w swoich domach.

– Udział Grupy Carlsberg w akcji ‘Godzina dla Ziemi’ WWF i indywidualne zaangażowanie w nią także pracowników firmy to nasz apel o podjęcie wspólnych działań zapobiegających zmianom klimatu, które mogą mieć znaczący wpływ na zmniejszenie efektu cieplarnianego na naszej planecie. Wykorzystując potencjał globalnej korporacji, w tym roku po raz drugi przyłączamy się do promowania zasad postępowania z szacunkiem wobec środowiska naturalnego, na poziomie globalnym i lokalnie, zgodnie z naszą wartością, iż ‘Razem jesteśmy silniejsi’ – mówi Jagoda Jastrzębska, Koordynator ds. Społecznej Odpowiedzialności w Carlsberg Polska.

Dodatkowo firma przekazuje swoim pracownikom świetlówki energooszczędne, zachęcając ich w ten sposób do proekologicznego zachowania w codziennym życiu.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek