logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Bolt zapowiada dodanie kilkuset kierowczyń do platformy
19.06.2023
Tematy: Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Praca i polityka zatrudnienia

Bolt zapowiada dodanie kilkuset kierowczyń do platformy



Strategiczne partnerstwo z kobiecą flotą to kolejny krok mający na celu rozwijanie kategorii „Kobiety dla kobiet”, którą firma uruchomiła latem ubiegłego roku. Dzięki połączonym siłom Bolt i ALEDRIVE na polskie ulice wyjedzie jeszcze w tym roku nawet kilkaset kierowczyń w zielono-fioletowych barwach.

W ubiegłym roku Bolt, jako pierwszy pośrednik w przejazdach taksówkami, udostępnił kategorię „Kobiety dla kobiet” w dziewięciu miastach w Polsce. Teraz, chcąc dalej rozwijać i w efekcie upowszechnić tę kategorię, Bolt nawiązał strategiczne partnerstwo z flotą ALEDRIVE, która skupia się na współpracy z kobietami zainteresowanymi zawodem kierowczyni.

– Współpraca z flotą ALEDRIVE, której kierowczynie będą jeździły wyłącznie na platformie Bolt, pozwoli nam na znaczący rozwój tej kategorii – mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce. – Jest to również ważne z uwagi, że aktualnie 77% obywateli Ukrainy przebywających w Polsce to kobiety. Dlatego, wzmacniając widoczność kategorii „Kobiety dla kobiet”, mamy nadzieję zwrócić uwagę pań na możliwość pracy w zawodzie kierowczyni za pośrednictwem naszej platformy i pozyskania w ten sposób dodatkowego dochodu –

image by Jan Baborák on Unsplash

Panie współpracujące z flotą ALEDRIVE świadczą usługi wyłącznie w ramach aplikacji Bolt. Samochody, którymi się poruszają, oprócz obowiązkowego oznakowania miejskiego posiadają logo Bolt (zielone) oraz charakterystyczne barwy ALEDRIVE: fioletowo- różowe.

– Naszym celem jest, aby ALEDRIVE stwarzał nie tylko konkurencyjne warunki dla kierowczyń, ale przede wszystkim chcemy wyposażyć je w niezbędną wiedzę o tym zawodzie – mówi Magdalena Warnke z ALEDRIVE. – Mamy świadomość, że praca kierowczyni jeżdżącej z aplikacją taką jak Bolt nie jest dla nich oczywistym wyborem. Dlatego w naszej współpracy stawiamy na stałe wsparcie, rozmaite szkolenia oraz komfortowe modele samochodów –

Kierowczynie w ramach współpracy Bolt i ALEDRIVE już jeżdżą po ulicach Warszawy i Wrocławia. Docelowo w ramach partnerstwa po polskich ulicach z aplikacją Bolt będzie jeździć jeszcze w tym roku nawet kilkaset samochodów z kobietami za kierownicą.

Według zebranych danych zawód kierowcy jest nadal postrzegany jako typowo męski – właśnie ten stereotyp zniechęca 25% badanych kobiet do zawodu kierowczyni. Jednocześnie aż 9 na 10 kobiet deklaruje rosnące koszty życia i poszukiwanie dodatkowej pracy (93% badanych). W odpowiedzi na to Bolt zainwestował 2.5 miliona euro i uruchomił międzynarodową kampanię „Kobiety za kierownicą”, łamiącą stereotypy dotyczące zawodu kierowczyni. Szacuje się, że Bolt ma koło 100 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Więcej informacji na: www.bolt.eu

Źródło informacji: PAP MediaRoom

kobiety Ukraina Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji Praca i polityka zatrudnienia kierowcy samochody Bolt kierowczynie


Nazwa wydarzenia:
Bolt zapowiada dodanie kilkuset kierowczyń do platformy
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Praca i polityka zatrudnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Bolt





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek