logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > „Bo słowom przeszkadzają słowa”
19.01.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Inne, Kultura i sztuka

„Bo słowom przeszkadzają słowa”

Your browser does not support the video tag.


"Gdyby każdy miał to samo, nikt nikomu nie byłby potrzebny" "Wie i nie mówi, bo słowom przeszkadzają słowa" – fragmenty wierszy księdza Jana Twardowskiego ilustrują ich zapisy w formie wizualizacji fali dźwiękowej. Kampania społeczna pod hasłem "Słowo zabiera głos" powstała z okazji zakończenia obchodów 100. rocznicy jego urodzin.

W ramach kampanii przygotowane zostały spoty radiowe i TV. 30 sekundowy spot telewizyjny wyemitowany zostanie w styczniu w kanałach TVP, a wersja radiowa w stacjach Polskiego Radia. Autorami spotów są dyrektorzy kreatywni San Markos: Przemek Słodkowski i Marcin Wojtulewicz.

Pracując nad tą kampanią chcieliśmy pokazać, jak słowo zmienia świat. Z okazji stulecia urodzin ks. Twardowskiego, który tak pięknie potrafił posługiwać się słowem,  pokazujemy jak wielką rolę słowo pełni w życiu ludzi – mówi Piotr Sroka, Brand Director w San Markos.

Projekt "Słowo zabiera głos" to cykl wydarzeń artystycznych, edukacyjnych i popularnonaukowych związanych z jubileuszem 100-lecia urodzin ks. Twardowskiego, realizowanych w różnych częściach Polski i za granicą przez cały ubiegły rok.

Agencja San Markos była autorem kreacji w ramach całego projektu "Słowo zabiera głos". Przygotowała identyfikację korporacyjną, materiały graficzne do poszczególnych wydarzeń, jej autorstwa jest również sama nazwa akcji. Za działania PR odpowiada agencja PUBLICITY, za eventy w ramach projektu – agencja JET EVENTS.

Kampania powstała na zamówienie Społecznego Komitetu 100-lecia Urodzin ks. Jana Twardowskiego w ramach projektu Słowo Zabiera Głos, sfinansowana przez Narodowe Centrum Kultury ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.



Nazwa kampanii:
Słowo zabiera głos
Czas:
2016.1.18
Nadawca:
Społeczny Komitet 100-lecia Urodzin ks. Jana Twardowskiego
Media:
Telewizja, radio
Wykonawca:
San Markos, Publicity, Jet Events
Adresaci:
Osoby zainteresowane twórczością ks. Jana Twardowskiego





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek