logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Biedronka ogłasza start jubileuszowej edycji Piórka
22.02.2024
Tematy: Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka

Biedronka ogłasza start jubileuszowej edycji Piórka



Konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” obchodzi dziesiąte urodziny. Biedronka od 2015 roku wspiera debiutujących pisarzy, autorów opowiadań dla dzieci i zaprasza do udziału w kolejnej edycji konkursu. Jest o co walczyć, ponieważ na autora lub autorkę zwycięskiego tekstu czeka aż 100 000 złotych i wydanie książki dostępnej we wszystkich sklepach sieci Biedronka. 

Co trzeba zrobić by wziąć udział? Niewiele – wystarczy pomysł w głowie na opowiadanie dla dzieci w wieku między 4 a 10 rokiem życia i rejestracja na stronie konkursu https://piorko.biedronka.pl/. W pierwszym etapie Biedronka wraz z jury czekają na nadesłane teksty do 21 marca br. 

Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym etapie sieć Biedronka zaprasza do udziału osoby, które lubią pisać z myślą o dzieciach. W konkursie może wziąć udział każdy pełnoletni obywatel Polski, który nie ma na swoim koncie profesjonalnej publikacji książkowej z nadanym numerem ISBN. Zadaniem uczestnika jest przygotowanie tekstu o objętości od 20 do 60 tysięcy znaków (włącznie ze spacjami) na dowolny temat, zgodnie z możliwościami poznawczymi dzieci w wieku od 4 do 10 lat (dokładny wiek odbiorcy w tym zakresie obiera piszący). Uczestnicy mogą przesłać maksymalnie trzy teksty w ramach jednej edycji.

Wyniki pierwszego etapu zostaną ogłoszone 17 maja 2024 roku podczas Targów Książki i Mediów Vivelo 2024 w Warszawie, na PGE Narodowym. – Co roku konkurencja jest ogromna, do tej pory otrzymaliśmy łącznie ponad 31 000 zgłoszeń w obu kategoriach, co najlepiej pokazuje, jak istotny jest to projekt – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji w sieci Biedronka i jeden z jurorów konkursu Piórko.

Drugi etap konkursu rozpocznie się również 17 maja 2024 roku i potrwa do 1 lipca 2024 roku (do godz. 23:59). W tym etapie zaproszeni zostaną debiutujący ilustratorzy, którzy będą mieli za zadanie stworzyć ilustracje do zwycięskiego tekstu z pierwszego etapu. Najlepsze prace graficzne zostaną wybrane przez jury i połączone z tekstem w jedną, niepowtarzalną książkę. Wyniki drugiego etapu zostaną ogłoszone 23 września 2024 roku. Książka zwycięzców trafi do sprzedaży w sieci sklepów Biedronka 14 listopada 2024 roku.

Konkurs Piórko jest jednym z najbardziej prestiżowych konkursów literackich w Polsce. Od 2015 roku zgłoszono do niego ponad 30 tysięcy prac w obu kategoriach. Dotychczas wydano dziewięć książek, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem czytelników. Laureaci otrzymali łącznie nagrody o wartości 1,8 mln zł od organizatora i fundatora – sieci Biedronka. Szczegółowe informacje na temat zasad konkursu i ważne terminy dostępne są na stronie: https://piorko.biedronka.pl/.

dzieci konkurs książka biedronka kultura czytelnictwo Piórko czytanie Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji książki Konkurs Piórko promocja czytelnictwa


Nazwa wydarzenia:
Ruszyła jubileuszowa edycja Konkursu „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”
Czas:
2024.2.16
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka
Kraje:
Polska
Nadawca:
Biedronka





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek