logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Biedronka i Fakt z piosenkami dla dzieci
26.07.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Biedronka i Fakt z piosenkami dla dzieci



Sieć sklepów Biedronka wesprze podopiecznych Fundacji Faktu w projekcie społecznym „Codziennie bądźmy razem”. Od 25 lipca we wszystkich placówkach sieci będzie można kupić książeczkę wraz z płytą: „Piosenki dla dzieci. Buzia sama śpiewa!”.

Na płycie znajduje się dziesięć znanych piosenek, a wśród nich między innymi: „Jedzie pociąg z daleka”, „Tańcowały dwa Michały”, „Kółko graniaste” czy „Mało nas”. Do płyty dołączona jest także książeczka, w której znalazły się ilustrowane teksty wszystkich piosenek. Zestaw zawiera również wzory zaproszeń na dziecięce imprezy. Płytę będzie można kupić we wszystkich sklepach sieci Biedronka od 25 lipca do 7 sierpnia br. w cenie 9,99 zł.

Wraz z Fundacją Faktu firma prowadzi wspólny program charytatywny/ W ramach programu realizowana była do tej pory dystrybucja w sklepach Biedronka płyty z udziałem gwiazd, pt. „Opowieści z Krainy pięknych snów”, a także książki „Legendy Polskie”. Pieniądze zostaną przeznaczone na pomoc chorym dzieciom.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek