Kreacje / printy, Kampanie, Finlandia, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 26.07.2021
Bieda dzieli
Ciuchy po starszym bracie, brak najnowszego smartfona, brak pewności siebie… Pieniądze to skuteczne narzędzie, by tworzyć bariery między ludźmi. Ale wśród dzieci jest to szczególnie widoczne. I bolesne.
Kampania społeczna stworzona dla The Salvation Army (Armii Zbawienia) przez fińską agencję Make it Simple składa się z jednego zdjęcia, które mówi wszystko.
Nazwa kampanii:
The Class
Czas:
2021.7.1
Kraje:
Finlandia
Nadawca:
The Salvation Army
Media:
print
Wykonawca:
Make it Simple, Finland
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025