Kreacje / printy, Kampanie, Finlandia, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 26.07.2021
Bieda dzieli
Ciuchy po starszym bracie, brak najnowszego smartfona, brak pewności siebie… Pieniądze to skuteczne narzędzie, by tworzyć bariery między ludźmi. Ale wśród dzieci jest to szczególnie widoczne. I bolesne.
Kampania społeczna stworzona dla The Salvation Army (Armii Zbawienia) przez fińską agencję Make it Simple składa się z jednego zdjęcia, które mówi wszystko.
Nazwa kampanii:
The Class
Czas:
2021.7.1
Kraje:
Finlandia
Nadawca:
The Salvation Army
Media:
print
Wykonawca:
Make it Simple, Finland
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów