logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > #BezSmogu – w trosce o jakość powietrza
04.01.2018
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

#BezSmogu – w trosce o jakość powietrza



W ramach kampanii #BezSmogu, Euro Bank S. A przyłączył się do tworzenia ogólnopolskiej sieci czujników jakości powietrza, instalując je w 50 placówkach banku i w 10 siedzibach mediów. Celem inicjatywy jest poszerzenie wiedzy o jakości powietrza w poszczególnych regionach Polski oraz zwiększenie świadomości zagrożeń związanych ze smogiem.

Polacy oddychają najbardziej zanieczyszczonym powietrzem w Unii Europejskiej. Według szacunków Europejskiej Agencji Środowiskowej zła jakość powietrza przyczynia się do śmierci 43 tys. mieszkańców naszego kraju w ciągu roku. „Jako firma odpowiedzialna społecznie chcemy zabrać głos w ważnej sprawie oraz prowokować do dyskusji na temat jakości powietrza w Polsce – mówi Magdalena Suchanek, Dyrektor Zarządzający, Departament PR i Komunikacji, Euro Bank S. A – Wierzymy, że każdy z nas ma realny wpływ na zmiany, może zmieniać atmosferę na bardziej przyjazną środowisku”.

Przystępując do walki ze smogiem, realizatorzy kampanii #BezSmogu rozpoczęli od stworzenie sieci sensorów, które to pozwolą na zlokalizowanie miejsc najbardziej dotkniętych problemem, a także zidentyfikowanie przyczyn. „Im większa liczba czujników, tym wyższy poziom świadomości. Cieszę się, że eurobank chce współrealizować tę ważną misję” – Artur Kurasiński, bloger, ambasador akcji #BezSmogu.- Sensory mierzące wskazujące m.in.: poziom stężenia pyłów zawieszonych PM2.5 oraz PM10, temperaturę powietrza, ciśnienie atmosferyczne oraz wilgotność powietrza pojawią się w województwach: śląskim, dolnośląskim, małopolskim, opolskim, łódzkimi i mazowieckim.”

Artur Kurasiński konsekwentnie zachęca do stworzenia sieci czujników, zwracając uwagę na rolę precyzyjnego dostępu do danych o jakości powietrza.

Moi drodzy. Mieszkam w centrum Warszawy i tylko dlatego, że mam urządzenie za 650 zł mogę sprawdzić stan powietrza na…

Opublikowany przez Artur Kurasiński na 28 stycznia 2017

 

Aktualny stan powietrza w danym regionie Polski można sprawdzić na stronie poświęconej akcji  https://map.airly.eu/pl/  lub w aplikacji Airly.  Dodatkowo, na stronie Euro Banku została umieszczona lista placówek, gdzie planowane jest umieszczenie czujników  https://www.eurobank.pl/bezsmogu,214,369.html

smog Eurobank







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek