W styczniu 2008 roku w Stanach Zjednoczonych, w Utah, miała miejsce kampania antynikotynowa „Don’t shut the book on your happy ending” będąca częścią większej – słynnej wieloletniej, kierowanej do młodych ludzi, The Truth Campaign. Atrakcyjne ilustracje wykonane techniką kolażu prezentują inne, niż powszechnie znane, zakończenia bajek, informując jednocześnie o skutkach palenia papierosów (łysienie, impotencja, nieprzyjemny oddech). Nałóg głównych bohaterów uniemożliwił oczekiwane szczęśliwe zakończenie. Stracone szanse życiowe właśnie przez nikotynę – to główne przesłanie kampanii.
Kampanię zorganizowała agencja Love Communications z Salt Lake City.
Komentarz redakcji Warstwa ilustracyjna jest bardzo ciekawa, natomiast niemałe wątpliwości budzi warstwa tekstowa oraz – duże – sama skuteczność kampanii.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna