W styczniu 2008 roku w Stanach Zjednoczonych, w Utah, miała miejsce kampania antynikotynowa „Don’t shut the book on your happy ending” będąca częścią większej – słynnej wieloletniej, kierowanej do młodych ludzi, The Truth Campaign. Atrakcyjne ilustracje wykonane techniką kolażu prezentują inne, niż powszechnie znane, zakończenia bajek, informując jednocześnie o skutkach palenia papierosów (łysienie, impotencja, nieprzyjemny oddech). Nałóg głównych bohaterów uniemożliwił oczekiwane szczęśliwe zakończenie. Stracone szanse życiowe właśnie przez nikotynę – to główne przesłanie kampanii.
Kampanię zorganizowała agencja Love Communications z Salt Lake City.
Komentarz redakcji Warstwa ilustracyjna jest bardzo ciekawa, natomiast niemałe wątpliwości budzi warstwa tekstowa oraz – duże – sama skuteczność kampanii.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?