logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Będzie ją kochał, chyba, że ona zbrzydnie albo się zestarzeje
17.07.2012
Tematy: Kampanie, Polska, Komunikacja w rodzinie

Będzie ją kochał, chyba, że ona zbrzydnie albo się zestarzeje

Your browser does not support the video tag.


On ją zawsze będzie kochał, chyba, że ona zbrzydnie, albo się zestarzeje, albo przytyje, albo się rozchoruje, albo on pozna kogoś fajniejszego. Ona też będzie go kochała, chyba, że on zacznie bałaganić, a ona pozna kogoś wyższego. Dzisiaj ruszyła kampania Fundacji Mamy i Taty promująca trwałe związki, pod hasłem „Miłość. Lepiej na całe życie.”

– Jak pokazują badania wykonane przez Grupę IQS, młodzi Polacy mają dziś z „małżeństwem na całe życie” więcej skojarzeń negatywnych niż pozytywnych. Świat, w którym żyją nie promuje trwałych relacji. Tymczasowość, ulotność, zmienność to podstawowe wymiary funkcjonowania rzeczywistości społecznej, która ich otacza.– opowiada Paweł Woliński, Prezes Fundacji Mamy i Taty.

– Co gorsza, badani deklarują, że już na etapie zakochania mają wątpliwości i brak wiary w powodzenie relacji na dłuższą metę. Boją sie utraty atrakcyjności partnera, chorób, nawet utraty pracy czy zwykłej nudy w związku – dodaje Malina Wieczorek, Dyrektor agencji TELESCOPE, odpowiedzialnej za strategię, kreację i produkcję kampanii.

Jednocześnie z badań wynika, że 75% Polaków nadal tęskni za miłością na całe życie i tyle samo uważa, że trwały związek jest źródłem prawdziwego szczęścia. Twórcy kampanii chcą pokazać trwały związek i małżeństwo jako wartość oraz przypomnieć, że warto o nie dbać, aby dawały szczęście jak najdłużej. Główny przekaz kampanii to: „Miłość na całe życie jest możliwa”.

Kampania będzie emitowana w telewizjach (TVP, sieć TVN, sieć CYFRA+, Tele5, Polonia1, MTV, Viva, VH1, Comedy Central, Comedy Central Family, Nickelodeon, AXN, AXN Scifi, AXN Crime, Regionalna Telewizja Opolska), sieci kin Cinema City, na 337 ekranach plazmowych sieci Benefit Multimedia, w radio oraz na 400 citylightach (AMS) na terenie całej Polski. Partnerzy mediowi uczestniczą w kampanii pro bono. Wsparciem kampanii będą działania PR oraz strona www i strona na Facebooku, ,gdzie prezentowane będą wyniki badań oraz przywołane argumenty za i przeciw trwałości związków ze świata nauk społecznych.

Film w reżyserii Wojtka Jeżowskiego wyprodukowało studio Black Rabbit. Za działania internetowe odpowiada Agencja EURA7.



Nazwa kampanii:
Miłość. Lepiej na całe życie
Czas:
2012.7.17 - 2012.8.31
Nadawca:
Fundacja Mamy i Taty
Media:
Telewizja, radio, kina, citylighty, ekrany plazmowe, internet
Wykonawca:
Telescope, EURA 7
Adresaci:
Mężczyźni i kobiety w wieku 20-35 lat, mieszkańcy miast, o różnych postawach światopoglądowych





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek