logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Komunikacja w rodzinie
   ──────  17.07.2012

Będzie ją kochał, chyba, że ona zbrzydnie albo się zestarzeje

Your browser does not support the video tag.


On ją zawsze będzie kochał, chyba, że ona zbrzydnie, albo się zestarzeje, albo przytyje, albo się rozchoruje, albo on pozna kogoś fajniejszego. Ona też będzie go kochała, chyba, że on zacznie bałaganić, a ona pozna kogoś wyższego. Dzisiaj ruszyła kampania Fundacji Mamy i Taty promująca trwałe związki, pod hasłem „Miłość. Lepiej na całe życie.”

– Jak pokazują badania wykonane przez Grupę IQS, młodzi Polacy mają dziś z „małżeństwem na całe życie” więcej skojarzeń negatywnych niż pozytywnych. Świat, w którym żyją nie promuje trwałych relacji. Tymczasowość, ulotność, zmienność to podstawowe wymiary funkcjonowania rzeczywistości społecznej, która ich otacza.– opowiada Paweł Woliński, Prezes Fundacji Mamy i Taty.

– Co gorsza, badani deklarują, że już na etapie zakochania mają wątpliwości i brak wiary w powodzenie relacji na dłuższą metę. Boją sie utraty atrakcyjności partnera, chorób, nawet utraty pracy czy zwykłej nudy w związku – dodaje Malina Wieczorek, Dyrektor agencji TELESCOPE, odpowiedzialnej za strategię, kreację i produkcję kampanii.

Jednocześnie z badań wynika, że 75% Polaków nadal tęskni za miłością na całe życie i tyle samo uważa, że trwały związek jest źródłem prawdziwego szczęścia. Twórcy kampanii chcą pokazać trwały związek i małżeństwo jako wartość oraz przypomnieć, że warto o nie dbać, aby dawały szczęście jak najdłużej. Główny przekaz kampanii to: „Miłość na całe życie jest możliwa”.

Kampania będzie emitowana w telewizjach (TVP, sieć TVN, sieć CYFRA+, Tele5, Polonia1, MTV, Viva, VH1, Comedy Central, Comedy Central Family, Nickelodeon, AXN, AXN Scifi, AXN Crime, Regionalna Telewizja Opolska), sieci kin Cinema City, na 337 ekranach plazmowych sieci Benefit Multimedia, w radio oraz na 400 citylightach (AMS) na terenie całej Polski. Partnerzy mediowi uczestniczą w kampanii pro bono. Wsparciem kampanii będą działania PR oraz strona www i strona na Facebooku, ,gdzie prezentowane będą wyniki badań oraz przywołane argumenty za i przeciw trwałości związków ze świata nauk społecznych.

Film w reżyserii Wojtka Jeżowskiego wyprodukowało studio Black Rabbit. Za działania internetowe odpowiada Agencja EURA7.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Miłość. Lepiej na całe życie
Czas:
2012.7.17 - 2012.8.31
Tematy:
Komunikacja w rodzinie
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Mamy i Taty
Media:
Telewizja, radio, kina, citylighty, ekrany plazmowe, internet
Wykonawca:
Telescope, EURA 7
Adresaci:
Mężczyźni i kobiety w wieku 20-35 lat, mieszkańcy miast, o różnych postawach światopoglądowych





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Na wojnę tak, poza tym – nie


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek