Firma Barlinek S.A. ufundowała podłogę do nowej siedziby Komitetu Ochrony Praw Dziecka. 220 m2 deski barlineckiej już zostało dostarczone do siedziby organizacji, gdzie obecnie trwają prace remontowe.
– Barlinek jest firmą odpowiedzialną społecznie. Staramy się przeznaczać część zysków na rzecz wspierania obszarów, w których działamy. – mówi Dorota Karbowska, Marketing Manager Barlinek S.A. – I tak do tej pory angażowaliśmy się przede wszystkim w działania proekologiczne (m.in. wprowadzając „Zasadę 1 za 1” – za jedną sprzedaną paczkę deski barlineckiej współfinansujemy zasadzenie jednego drzewa). Obecnie, w związku wprowadzeniem na rynek Deski YOUNG – pierwszej drewnianej podłogi stworzonej z myślą o dzieciach, postanowiliśmy dodatkowo zrobić coś właśnie dla najmłodszych. Stąd decyzja o wsparciu Komitetu Ochrony Praw Dziecka.
Komitet Ochrony Praw Dziecka zajmuje się m.in. kompleksową pomocą psychologiczną, prawną i pedagogiczną na rzecz dzieci i ich opiekunów, upowszechnianiem znajomości praw dziecka, organizowaniem kampanii społecznych i ogólnopolskich projektów edukacyjnych, a także propagowaniem idei produktów i miejsc przyjaznych dzieciom.
– Nowa siedziba pomoże nam zintegrować działania, zapewnić jeszcze lepszą opiekę naszym podopiecznym, rozpocząć działania kolejnych grup terapeutycznych – mówi Magdalena Stachowiak, Członek Zarządu Krajowego Komitetu Ochrony Praw Dziecka i szef zespołu Projektów i PR – Dlatego jesteśmy niezmiernie wdzięczni firmie Barlinek za ten dar, a przede wszystkim za tak szybką i życzliwą decyzję. Pozwoliło nam to zaoszczędzone środki finansowe przeznaczyć na jeszcze skuteczniejszą pomoc dzieciom i ich rodzinom. Cieszę się, że możemy współpracować z firmą o uznanej marce, dla której liczą się wartości CSRu.
zobacz także
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie

