logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Barlinek wsparł deskami Komitet Ochrony Praw Dziecka
06.07.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Barlinek wsparł deskami Komitet Ochrony Praw Dziecka



Firma Barlinek S.A. ufundowała podłogę do nowej siedziby Komitetu Ochrony Praw Dziecka. 220 m2 deski barlineckiej już zostało dostarczone do siedziby organizacji, gdzie obecnie trwają prace remontowe.

– Barlinek jest firmą odpowiedzialną społecznie. Staramy się przeznaczać część zysków na rzecz wspierania obszarów, w których działamy. – mówi Dorota Karbowska, Marketing Manager Barlinek S.A. – I tak do tej pory angażowaliśmy się przede wszystkim w działania proekologiczne (m.in. wprowadzając „Zasadę 1 za 1” – za jedną sprzedaną paczkę deski barlineckiej współfinansujemy zasadzenie jednego drzewa). Obecnie, w związku wprowadzeniem na rynek Deski YOUNG – pierwszej drewnianej podłogi stworzonej z myślą o dzieciach, postanowiliśmy dodatkowo zrobić coś właśnie dla najmłodszych. Stąd decyzja o wsparciu Komitetu Ochrony Praw Dziecka.

Komitet Ochrony Praw Dziecka zajmuje się m.in. kompleksową pomocą psychologiczną, prawną i pedagogiczną na rzecz dzieci i ich opiekunów, upowszechnianiem znajomości praw dziecka, organizowaniem kampanii społecznych i ogólnopolskich projektów edukacyjnych, a także propagowaniem idei produktów i miejsc przyjaznych dzieciom.

– Nowa siedziba pomoże nam zintegrować działania, zapewnić jeszcze lepszą opiekę naszym podopiecznym, rozpocząć działania kolejnych grup terapeutycznych – mówi Magdalena Stachowiak, Członek Zarządu Krajowego Komitetu Ochrony Praw Dziecka i szef zespołu Projektów i PR – Dlatego jesteśmy niezmiernie wdzięczni firmie Barlinek za ten dar, a przede wszystkim za tak szybką i życzliwą decyzję. Pozwoliło nam to zaoszczędzone środki finansowe przeznaczyć na jeszcze skuteczniejszą pomoc dzieciom i ich rodzinom. Cieszę się, że możemy współpracować z firmą o uznanej marce, dla której liczą się wartości CSRu.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek