────── 01.06.2008
Bardziej odpowiednie miejsce
Reklamę tej kampanii umieszczono w prasie w nietypowym miejscu – na zgięciu stron, pomiędzy łamami tekstu. Pomysł takiego nośnika reklamowego wziął się z gry słów – "Gutter child", czyli "Dziecko ulicy", ma w nazwie słowo "gutter", które oznacza też odległość między łamami tekstu.
Reklama znajdująca się w miejscu do tego nieprzeznaczonym jest jednocześnie symbolem miejsc, w których śpią bezdomni, a które zupełnie do tego nie służą – brudnych ulic. Ma wywołać w czytelnikach chęć przeniesienia bohatera reklamy w bardziej odpowiednie miejsce.
Kampania ma charakter fundrisingowy – zachęca do wsparcia finansowego organizacji Homeless Talk z Johannesburga, która niesie pomoc osobom bezdomnym.
Nazwa kampanii:
Gutter Child
Czas:
2008.5.1 - 2008.5.30
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Republika Południowej Afryki
Nadawca:
Homeless Talk
Media:
Prasa
Wykonawca:
TBWAHuntLascarisTequila
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Your support means a better place to sleep
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem