logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > BALTICARIUM – PROJEKT EDUKACYJNY
28.09.2017
Tematy: Kampanie

BALTICARIUM – PROJEKT EDUKACYJNY



Liczba zwierząt w Morzu Bałtyckim drastycznie spada. Według ONZ, aż 90% światowych zasobów ryb jest przełowionych lub poławianych na najwyższym możliwym poziomie (Raport FAO, So a 2014). Jeśli nic się nie zmieni za kilka lat Bałtyk może być pustym zbiornikiem. Balticarium to kampania wykonana przez NATALIĘ URYNIUK – artystkę i ilustratorkę.W ramach projektu autorka zachęcała instytucje, uczelnie, szkoły i pasjonatów Morza Bałtyckiego do udziału w warsztacie, spektaklu lub wykładzie związanym z Bałtykiem. W tym celu stworzona została wystawa „Ciekawostki z Morza Bałtyckiego”, pozwalająca poznać 23 zwierzęta Morza Bałtyckiego od babki piaskowej po zmieraczka plażowego. Prace dedykowane były zarównodzieciom, jak i dorosłym. Każdej z gra k towarzyszył zaskakujący fakt o zwierzęciu.W czasie projektu odbyły się 2 wystawy, 6 warsztatów i 3 wykłady. Ważnym elementem projektu były strona internetowa www. balticarium.com i gry edukacyjne o bałtyckiej faunie. Platforma umożliwiała pozyskanie wiedzy na temat zwierząt Bałtyku, a także ochrony środowiska również w językach obcych, docelowo we wszystkich nadbałtyckich.







17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek