logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Bajka o domu
06.05.2013
Tematy: Kreacje / printy

Bajka o domu



Plakaty wyglądają jak ilustracje do książek dla dzieci. Utrzymane w bajkowej konwencji przedstawiają chłopca płynącego łódką, obserwującego księżyc, dziewczynkę przy latarni morskiej i wspinającą się na chmurę. Dzieci łączy jedno – cała czwórka wypatruje swoich nowych rodziców.

Porzucone, niechciane dzieci to ogromny problem w Rosji. Domy dziecka są przepełnione, a Rosjanie nie kwapią się do adopcji. Według oficjalnych danych, nowy dom znajduje zaledwie co szósty podopieczny sierocińców. Trudną sytuację skomplikowało niedawne wprowadzenie ustawy, która zakazuje Amerykanom adoptowania rosyjskich dzieci.

Celem kampanii „The children are waiting” („Dzieci czekają”) jest uświadomienie Rosjonam skali problemu oraz zachęcenie ich do adopocji. Bohaterowie uwiecznieni na plakatach nie są modelami z agencji – to prawdziwi podopieczni domów dziecka, którzy także czekają na nowy dom.

Kampanię zainicjowali i przygotowali Siergiej Poliszuk, założyciel fundacji „The Road to Children”, Dima Guszczin, fotograf oraz Daria Agapowa z agencji BBDO Moscow. Akcja uzyskała poparcie rosyjskiego rządu.

Gabriela Będkowska








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek