logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Bajeczki dla dzieci
28.11.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Hiszpania, Prawa człowieka, Organizacje pozarządowe / NGO

Bajeczki dla dzieci



Na zamówienie hiszpańskiej organizacji pozarządowej Rescate powstała kampania przybliżająca odbiorcom sytuację dzieci z Ukrainy, Syrii i Strefy Gazy.

By uzyskać element zaskoczenia sięgnięto po konwencję halloweenową: na animowanym filmie przedstawiono paradę „klasycznych” strachów, kościotrupów, mumii i trupich czaszek – wszystko w rytm upiornej, pojękującej muzyczki. Dopiero ostatnie kadry filmu ukazują brutalną prawdę: animowany film, choćby najstraszniejszy, to bajeczka dla grzecznych dzieci w porównaniu z wojenną rzeczywistością.

https://video.adsoftheworld.com/45jf39ub5i1ej7gw7lhzfxyzlb0j.mp4

Kampania Hallowar miała, rzecz jasna, swoją premierę w Halloween, czyli 31 października 2023 roku.

NGO dzieci animacja uchodźcy prawa człowieka Syria film wojna Ukraina Hiszpania osoby w kryzysie uchodźczym prawa dzieci Strefa Gazy


Nazwa kampanii:
Hallowar
Czas:
2023.10.31
Nadawca:
ONG RESCATE
Media:
film
Wykonawca:
La Caseta, Seville, Spain





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek