Autorska wersja hitu „Patointeligencja” promuje jazdę w pasach bezpieczeństwa
Statystyki policji alarmują – nadal wielu Polaków nie zapina pasów bezpieczeństwa w samochodzie. Robi to średnio 71% osób jadących na przednich siedzeniach i tylko 40% na tylnych. FREE NOW postanowiło zabrać głos w tej kwestii i odpowiedziało na najpopularniejszy polski utwór końcówki 2019 roku.
Do sieci trafił teledysk, w którym kierowcy taksówek – na co dzień spotykający się z najróżniejszymi sytuacjami na drodze – zdecydowanie rekomendują pasażerom jazdę w pasach. Ich rapowy przekaz odnosi się wprost do głośnego hitu „Patointeligencja” Maty (ponad 14 milionów wyświetleń na YT do początku stycznia 2020): Mój ziomo pasażer na tylnej kanapie, wyskoczył na chwilę a mógł wyskoczyć na zawsze / przez przednią szybę lecisz na ryjek, jak się tutaj mordeczko nie zapniesz.
Kierowcy FREE NOW spędzają wiele godzin w trasie z pasażerami na pokładzie i są nierzadko świadkami wypadków – mówi Krzysztof Urban, Dyrektor Zarządzający FREE NOW (dawniej MyTaxi). Ich głos w kwestii promowania bezpiecznej jazdy w zapiętych pasach jest bardzo ważny i ma szansę dotrzeć do osób, które nie mają tego odruchu podczas jazdy w roli pasażera. Problem niezapinania pasów dotyczy zwłaszcza pasażerów jeżdżących taksówką na krótkich dystansach lub wracających z imprezy w większej grupie. Wypracowaliśmy wśród naszych kierowców zestaw dobrych praktyk zapewniających bezpieczeństwo, m.in. odczekanie aż pasażerowie wracający po zmroku, a zwłaszcza kobiety i osoby nieletnie, wejdą do budynku. Zachęcanie pasażerów do zapinania pasów to jedna z nich, w czym ma pomóc również kampania „Pasointeligencja”.
Kampanii towarzyszy strona www.pasointeligencja.pl, na której użytkownicy znajdą przydatne informacje (na pasażerów zapinających pasy czekają atrakcyjne promocje).
Za koncepcję video i kampanię odpowiada agencja reklamowa Cut The Mustard. Produkcją teledysku, wyreżyserowanego przez Macieja Kwaśniewskiego, zajął się dom produkcyjny Graffiti Films. Partnerem merytorycznym akcji jest Fundacja Kierowca Bezpieczny.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów