Ruszyła kampania prasowa promująca mediację jako formę rozwiązywania konfliktów rodzinnych.
Jak tłumaczą realizatorzy kampanii (agencja Euro RSCG Warsaw) "zamysł kreatywny na kampanię został oparty na kontrastujących ze sobą elementach: stylowym kredensie, który jest symbolem rodziny, stabilności, długotrwałego związku i plastikowej zastawie, która znalazła się w środku. Możemy przypuszczać, że elegancka zastawa trzymana zwykle w kredensie została wytłuczona podczas kłótni przez parę jej właścicieli. W efekcie pozostały im jedynie plastikowe, jednorazowe naczynia, które na nic nie przydadzą się podczas kłótni. Teraz, podążając za hasłem „Gdy zabraknie argumentów”, po prostu trzeba nauczyć się rozmawiać i używać argumentów zamiast talerzy."
Autorem zdjęć jest Jacek Kołodziejski, a za produkcję sesji odpowiada Michał Majewski ze studia Shoot me.
Centrum Mediacji Partners Polska to jedno z pierwszych miejsc w Polsce, które proponuje wsparcie w rozwiązywaniu konfliktów poprzez mediacje. Od ponad 10 lat działa w przekonaniu, że pokojowe dochodzenie do satysfakcjonujących rozwiązań jest możliwe, nawet w sytuacjach określanych jako beznadziejne.
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

