logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Argumenty zamiast talerzy
20.12.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Komunikacja w rodzinie

Argumenty zamiast talerzy



Ruszyła kampania prasowa promująca mediację jako formę rozwiązywania konfliktów rodzinnych.

Jak tłumaczą realizatorzy kampanii (agencja Euro RSCG Warsaw) "zamysł kreatywny na kampanię został oparty na kontrastujących ze sobą elementach: stylowym kredensie, który jest symbolem rodziny, stabilności, długotrwałego związku i plastikowej zastawie, która znalazła się w środku. Możemy przypuszczać, że elegancka zastawa trzymana zwykle w kredensie została wytłuczona podczas kłótni przez parę jej właścicieli. W efekcie pozostały im jedynie plastikowe, jednorazowe naczynia, które na nic nie przydadzą się podczas kłótni. Teraz, podążając za hasłem „Gdy zabraknie argumentów”, po prostu trzeba nauczyć się rozmawiać i używać argumentów zamiast talerzy."

Autorem zdjęć jest Jacek Kołodziejski, a za produkcję sesji odpowiada Michał Majewski ze studia Shoot me.

Centrum Mediacji Partners Polska to jedno z pierwszych miejsc w Polsce, które proponuje wsparcie w rozwiązywaniu konfliktów poprzez mediacje. Od ponad 10 lat działa w przekonaniu, że pokojowe dochodzenie do satysfakcjonujących rozwiązań jest możliwe, nawet w sytuacjach określanych jako beznadziejne.



Nazwa kampanii:
Gdy zabraknie argumentów
Czas:
2008.12.19 - 2008.12.31
Nadawca:
Centrum Mediacji Partners Polska
Media:
Prasa
Wykonawca:
Euro RSCG Warsaw
Adresaci:
Członkowie skłóconych związków i rodzin, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Gdy zabraknie argumentów





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek